Sürekli Bağlantı Kopması (RT-102 ADSL MODEM)

undisputed
10-12-2010, 00:51   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

Merhabalar, 

8 Mbps'e kadar hızlı ADSL kullanıcısıyım. 5 Kasım 2010 tarihinden itibaren bağlantı sorunu yaşıyorum. Kopma yaşadığım gün itibariyle 3 gün aralıksız TTNET'i aramış bulunmaktayım fakat "alt yapı çalışması olduğu için internette sorun yaşayabilirsiniz, çok kısa bir süre içerisinde sorun çözülecektir." mesajini almaktaydim bu yüzden dolayı 3 gün internete bağlanamadım. bunun sonrasında kopma problemim çözülmedi defalarca TTNET'i aramaya devam ettim fakat yaklaşık olarak 1 ay 10 gün geçti problemim hala hallolmuş değil. 2007'de adsl abonesi olurken aldiğim AirTies RT-102 modemi kullanmaktayim.
Modem değişikliği yapacaktım fakat öğrenci olduğum için boş vakit bulup yeni bir modem deneme fırsatı bulamadım. Son bir bilgi daha eklemek istiyorum 2 Mbps internet hızına sahibim şu anda 1 Mbps internet hızına düşürüldüğün kopma oranı %50 olarak azalıyor. Yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim...

Bağlantı bilgileri  aşağıdaki resimde belirtilmektedir;

Batuhan Karsan 26
10-12-2010, 07:08   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 62
2,471 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Santrale ne kadar uzaktasınız ki 1 mhps'de bile hat kopması oluyor.TTnet'i arayıp arıza kaydı verin.Onlar hallederler.

ARTETA
10-12-2010, 07:55   |  #3  
ARTETA avatarı
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
45 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010

bende de hat kopuyodu hep  bn de binanın içinde eve gelen kabloları deiştirdim ama sen yinede bi arıza kaydı yaptır sorun düzelebilir..

undisputed
10-12-2010, 18:16   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2010
Alıntı: samgold  
bende de hat kopuyodu hep  bn de binanın içinde eve gelen kabloları deiştirdim ama sen yinede bi arıza kaydı yaptır sorun düzelebilir..
bu gün gelen ekip banada binanin içindeki eve gelen kabloyu değişin dediler fakat ondan önceki bir ekipde yani yaklasik 2 hafta gelen modemi değişip denememi söylemişti modemle bi alakasi oldugunu pek sanmiyorm çünkü duvardan gelen sinyalle modemdeki sinyal ayni . binadaki kabloları değişmem daha mantıklı gibi gözüküyor ama binanin içinden geçen kablo deniyor 5. kattayım oldukca zahmetli olcak gibi ve para konusundada sıkıntım var. acaba siz kablo değişiminde kaç para zarara uğradınız?

kartal7
11-12-2010, 00:37   |  #5  
kartal7 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
380 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2006

önce arıza kaydı bırak gelen arıza ekibine telefon kablosunun bağlı olduğu telefon direğinin kutusunu incelenmesini iste bunu benim gibi 3 yıl sonra farketmessen bina içi kablolarını değiştirirsin +modemi  değiştirirsin. sonra gelen arıza ekibine hattının desteklediği en yüksek hızı öğren çünkü desteklenen hız'dan daha fazla hızlı tarifeye geçersen kopmalar sürekli olacaktır. kablolarını kontrol et birbirine temas etmediğin'den ve kabloların birleştiği yer'den boşluk olmadığına  emin ol. ve başka modemle mutlaka test etki  türktelekomun arızanın sen'den  kaynaklandığına ilişkin mazeret üretmesine izin vermemiş olursun.

arex13
17-09-2011, 23:42   |  #6  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

satral  uzaklı ve kapasiteyle alakalı