Bir kurumda güvenirlik, müşterilerin, iş ortaklarının ve yatırımcıların karar almasında en önemli unsurlardan biridir. Marka güvenirliğini tesis etmek oldukça zaman alan ve maliyetli bir uğraştır ve tüm çabalarınız bir anda kaybolma riskini taşır. Veri ihlalleri sadece finansal anlamda maliyet oluşturmakla kalmaz, aynı zamanda firmanın piyasadaki tutundurma çalışmasını ve imajını yerle bir edebilir. Bu durum uzun vadede büyük kayıplara sebebiyet verebilir. Dijital dönüşüm, çalışanların daha fazla işbirliği ve bütünlük içinde çalışmalarına olanak tanırken, aynı zamanda ver ihlalleri risklerini de beraberinde getirmektedir. Daha açık bir ifade ile bilgi ve veriyi paylaşmak verimliliği artırırken; çalışanlar istemeden de olsa; veri sızıntıları ile karşı karşıya kalabilmektedirler. Güvenlik kültürü tesis etmek ise, veri ihlallerini önlemede temel bir adımı teşkil eder ve marka güvenirliği açısından bir koruma kalkanı oluşturur.
Veri ve Güvenirlik İlişkisi
Artık dünyaya bağlanmak gitgide karmaşık bir hal aldı ve bir kurumun verisini toplayabilme, yönetebilme ve etkin bir biçimde analiz edebilme yetkinliği olması temel bir gereklilik oldu. Böylelikle kazananlar ve yarışanlar birbirinden ayrılmakta. Büyük Veri dünyasında, bilgi artık kurumların yeni para birimi haline gelmiştir ve bir kurumdan diğerin bulut ve IOT ortamlarında akış
halindedir.
“Artık dünyaya bağlanmak gitgide karmaşık bir hal aldı ve bir kurumun verisini toplayabilme, yönetebilme ve etkin bir biçimde analiz edebilme yetkinliği olması temel bir gereklilik oldu. Böylelikle kazananlar ve yarışanlar birbirinden ayrılmakta.
CIO Insight
Verinin kurum içinde ve dışında korunmasına ilişkin piyasa gereklilikleri mevcuttur. Tüm kurumlar hassas verisini büyük bir titizlikle koruma eğilimindedirler. Artık fikri mülkiyet haklarının yanısıra kişisel tanımlayıcı veri dediğimin bilgilerin, kişisel sağlık bilgilerinin korunması daha büyük bir önem kabzetmektedir. Piyasaya hükmeden büyük veri birtakım iş sonuçlarına sebebiyet vermektedir ve bu düzlemde güvenirlik inşa etmek en önemli husustur. Güvenirlik bir kez kaybolduğu zaman, sadece marka bundan zarar görmez, aynı zamanda çalışanların kendileri de kendi bilgilerine erişemeyebilir. Neticede, veri ve marka güvenirliği arasında sıkı bir bağ vardır. Siz de Titus ile daha güvenirlir bir marka inşa edebilirsiniz. Türkiyede bu ürünün satış ve teknik hizmetine Platin bilişim diye bir firma var onlar bakıyor.