Merhaba,
Linkteki (http://www.toshiba-turkey.com/di ... 6n/tab/accessories/ ) notebook'umu 2009 yılında aldım.1 kere servisinde ekran kartı kablosu değişti. (2013 de 160 tl para ödedim) Onun haricinde bir sorun yaşamadım.Servise verirken ekranında sol üst köşede küçük bir çizik vardı.Tamir sonrası aldığımda çizik kaybolmuştu.Bana ''müşteri memnuniyeti'' diye ekranı değiştirdiklerini söylediler.Tabi bana pek inandırıcı gelmedi.Sanırım düşürme kaynaklı kırılma vs bişey oldu,böyle dediler.Ama yapacak birşey yok,hasta isen ya doktor olacaksın ya da doktora güveneceksin..
Size danışmak istediğim konu,Geçen ay bilgisayarım gayet iyi çalışıyorken,gayet hızlı bir şekilde açılmışken uykuya aldım,1 saat uykuda kaldı ,sonra uyandırmak için power'a basınca bir daha açılmadı.Servise götürdüm, ana kart sorunu varmış ve bana 350 tl fiyat verdiler.
Sizce anakartı değiştireyim mi,yoksa 6 senelik laptop ileride batarya / pil sorunu çıkartır mı ve beni maddi olarak sıfır bilgisayar almaktan daha mı fazla etkiler?
Şimdiden teşekkürler.