TTNET Bağlantı Problemi

turkahvesi06
28-12-2012, 09:44   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2012

Yaklaşık 1,5 yıldır ttnet abonesiyim ancak sürekli problem yaşamaktayım. Vaad ettikleri hızı hiçbir zaman alamadım ve sürekli hatta ping sorunları yaşıyorum. Online oyun oynamak istediğimde sürekli lag sorunu yaşamaktayım. Ping testi yaptığımda 160-170 ms değerler almaktayım. Bazende hatta sinyal kesintisi yaşıyorum. Modem değişimi yaptığım halde çağrı merkezini aradığımda bana sürekli modem kaynaklı diyerek yardımcı olmuyorlar. Sözleşme iptalini istediğimde de taahhüt olduğu için ceza tutarı ödeyeceğimi belirterek baştan savma bir şekilde yanıt alıyorum. Ne yapmalıyım?

çhip10line
28-12-2012, 10:04   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 114
864 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

BU konuda da superonline obenesi olduğunu yazmış... amaç nedir??

turkahvesi06
28-12-2012, 10:18   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2012

Amaç derken? İki ayrı servis sağlayıcı aboneliğim var acaba iki servis sağlayıcı da Türk Telekom altyapısı kullanıldığından mıdır anlamadım çünkü aynı sorunlar ikisinde de...

çhip10line
28-12-2012, 10:46   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 114
864 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

aynı kelimelerle iki ayrı konu açınca anlam veremedim.. cevap olarak superonline ilk hizmet vermeye başladığı zaman TTNET'in alt yapısını kullanıyordu ama şimdi başka büyük şehirler olmak üzere çoğu ilde fiber internet hizmetini sağlamak için kendi alt yapı çalışmalarını tamamladı.. eğer sizin yaşadığınız yerde de superonline alt yapı çalışması yaptıysa operatör kaynaklı olmaya bilir... yok halen TTNET alt yapısı varsa her iki operatörde de kesinti yaşamanız alt yapı kaynaklı olabilir... 

ayrıca şunu da düşünmek gerekir... operatörler özellikle TTNET hattı binada ki telefon kutunuza kadar getiriyor bazen ve o kutuların durumu çoğu binada içler acısı... son teknoloji fiber kabloda olsa bina içindeki kablolama ne yazık ki profesyonel olmayabiliyor...operatörlerden beklediğimiz alt yapı çalışmalarını birazda kendi bina sistemimizde yaptırmamız gerekir..

turkahvesi06
28-12-2012, 11:03   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2012

Teşekkür ederim. Ancak ttnet ya da superonline ın çağrı merkezlerini aradığımda hep arıza kaydı alıyorlar. Ne bir ekip yönledirdiler ne de net bir geri dönüş alabildim. Suçu hep modeme atıyorlar, bina içi kablo tesisatına atıyorlar. Modem değiştirdim, ankastre den daireme hatta modeme kadar Cat6 kablo kullandım ancak sonuç aynı. Bende son çare olarak bu sitedekileri okudum ve belki çözüm bulurum umudu ile yazdım. Çağrı merkezlerinden hizmet almayı bırak yarım saat bekliyorsun hat bile bağlanmıyor. Başka bir kanal var mı acaba bu konu hakkında ciddi anlamda şikayetimi dile getirebileceğim?

çhip10line
28-12-2012, 11:35   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 114
864 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

bağlı olduğunuz il'de yada ilçede telekom müdürlüğüne yada tüketici mahkemesine direk elden dilekçe ile başvuru yapmanız belki işe yarayabilir.. superonline hizmet kalitesi politikasından dolayı mutlaka ilgilenecektir.. ama TTNET için aynı şeyi söylemek zor... eskiden olsa müşteri kaybetmemek için her şeyi yaparlardı ama şimdilerde herşey tekelinde çok fazla umursamıyorlar...

yinede siz modem ve bina alt yapınızı iyice test ettikten sonra şikayette bulunun...

turkahvesi06
28-12-2012, 14:02   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2012

Teşekkür ederim.