Son üç aydır ttnet faturalarıma Tivibu hizmeti için üye olduğum standart paket ücreti olan 4 TL yerine en yüksek ücret olan 15 TL yansıtılıyor.
Durumu ilk fark ettiğim mayıs ayı yaklaşık 5-6 kez sorunu iletmeme rağmen tarafıma hiçbir dönüş olmadı. En son bir mail geldi ve sorunun düzeltildiği ve fazla tutarın faturamdan düşüleceği söylendi. Geçen üç aylık sürede sorunum halen devam ediyor ve ben her ay düzenli olarak fazla yansıma düzeltimi ile ilgili başvuru yapmak zorunda kalıyorum. Bu bildirimlerime rağmen geçen sürede tarafıma yapılan geri bildirim sadece bir adet mail ve bir sms...
Faturadaki düzeltme iki ay sonraki faturama yansıdı, ama sorun yokmuşçasına faturama yine en yüksek ücret yansımaya devam ediyor. Çağrı merkezini aradığımda elle mahsup yapılacağı gözüktüğü ve aboneliğimin standart paket (aylık ücreti 4 TL) olarak gözüktüğü iletiliyor.
Teknoloji anlamında bu kadar yatırım yaptığını söyleyen, bu kadar atılım içinde gözüken bir firmanın teknolojik yetersizliğine ek olarak kendi faturalama sistemini dahi düzene sokamayarak tekrar göstermesi gerçekten acı bir durum. Sistemini düzene sokamaması kendi yetersizliğini gözler önüne sermesine rağmen bunu bir de şikayetlere ilişkin geri dönüş yapmayarak iyice gözünüze sokması daha da beter.
Umarım altyapı yatırımları daha da artar ve bizi TTNET'in elinden tamamen kurtarırlar.