tüketici hakkınızı arayın ve bunu mutlaka okuyun!

Craterus
10-05-2011, 12:26   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
881 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

Değerli arkadaşlar,
pc gold kadıköy şubesinden 8 mayıs pazar günü nokia e63 model ceptelofonunu babam kardeşime hediye olarak almış. benim haberim yoktu. eve getirdiğinde kutunun açık olarak kendisine teslim edildiğini söyledi fakat ürünün orijinal ve sıfır ürün olduğu konusunda kendisine garanti verilmiş. fakat batarya full şarjlıydı. kadıköy şubesine sorduğumda fabrika doldurup size göndermiş diyor:) üstelik telefon hafızasında onlarca numara kayıtlıydı ve önceki sahibinin resimleri yüklüydü. bu da bu telefonun daha önceden kullanıldığını kanıtlıyor. 1 saat 46 dakikada konuşma kayıtı var süre olarak. ben bunları fark edince şubeye götüğrdük bugün fakat telefonun mavi renki değil siyah renkli vermişler bu seferde açılmamış ürün olarak. netteki sitesinde stok durumu mavi için varken yok diyorlar. yani yalan söylüyorlar. zamanım olmadığı  için firmaya kendim gidemedim. gitseydim ben onlardan mavi olanını almasını bilirdim.  bu da onların iş ahlakını gösteriri. konu hakkında bilgimiz olmasaydı bize ikinci el telefonu sıfır diye satacaklardı. arkadaşlar siz de kesinlikle kutusu açık ürün almayın. garatnti bantı olsun üzerinde ve herhangi bir sıkıntı durumunda ilçe kaymakamlıklarında veya valiliklerde yer alan tüketici koruma heyeti başkanlığına başvurun. ben kamu yönetimi mezunuyum ve bu alanda yüksek lisasn yapıyorum . ben hakkımı gayet iyi biliyiorum. ama zamanım olmadığı için bunları mahkemeye vermedim. mahkemeye versem elimdeki telefon ile ben bunları canından bezdiridim. çünkü olay tamamen sahtekarlık. ikinci el telefonu sıfır diye satoyorlar. sizde bu firmadan alış veriş yaparken çok dikkatli olun veya yapmayın. hepinize kaoly gelsin ve hakkınızı mutlaka arayın...

clairvoyant
10-05-2011, 13:08   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2011

Yine bir gold vakası. Hakkınızı iyi savunmuşsunuz bunlar gibi sahtekarlara para kaptırmamışssınız.. Gold firması bunu hep yapıypr ve çok insan böyle sıkıntılar yüzünden muzdarip durumda..

microfrost
14-06-2011, 15:49   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
223 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

Müşteri hizmetleri açısından rezalet bir durum.