İnternet ortamında, Türk Telekom’un “TT Sesli Mesaj” ve “11811 Bilinmeyen Numaralar” gibi ürün ve hizmetleri ile ilgili olarak karalama amacı ile hazırlanmış, asılsız e-posta mesajlarının dolaştığı tespit edilmiştir. Türk Telekom söz konusu e-postaları kasıtlı olarak yayanlar, çeşitli sitelerinde yer verenler ile ilgili yasal süreçleri başlatmıştır.
Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom, iletişim hizmetlerini tüm müşterilerine her yöne en avantajlı ve ucuz fiyatlarla sunmaktadır. Sadece 2009 yılında 2.5 milyar TL konsolide yatırım yapan, Türkiye’nin 81 ilinde 30 bine yakın istihdam sağlayan bir şirket olarak, ürün ve hizmetlerimiz hakkında müşterilerimizin doğru bilgilenmelerini amaçlamaktayız. Bu açıdan ürün ve hizmetlerimiz hakkında gerçekleri yansıtmayan, karalama amaçlı e-posta mesajlarına itibar edilmemesi büyük önem taşımaktadır.
Türk Telekom grubunun geniş bir yelpazede sunduğu bireysel ve kurumsal hizmetleri hakkında detaylı bilgiye 444 1 444 Müşteri Hizmetleri Servisi, 0 800 314 44 44 TT Sesli Mesaj Yardım Masası ve www.turktelekom.com.tr web sitesinden ulaşmak mümkündür.
Saygılarımızla,
Türk Telekomünikasyon A.Ş
Kaynak: Türk Telekom
Türk Telekom'dan Basın Açıklaması (22.04.2010)
sanki yalanda türkiyedi şirketler yargının geç verdiği kararlar siyasetin koruması ile bizi kaz gibi yanıltıcı detayları saklı reklam kampanyaları ile cebini doldurduğu ve yeterli kaliteli hizmeti avrupan amerikadan 10 sene sonra hizmete koyduğunu bilmiyor sanki kamuoyu internet tarifeleri bize gerekli durumu gözler önüne seriyor.
Hemen hemen tüm forumlarda karşılaştığım TTNET genişbant bağlantıları için gönderilen olumsuz yanıtlar ve protesto mesajları aslında pekte haksız sayılmaz. Avrupa nazarında en pahalı interneti kullandığımızı kendileride bilmiyorlarmı? İnsanların tepkileri gayet normal kimsenin karalama gibi bir amaç ile böyle şeyler yazdığına inanmıyorum. Hali hazırda neredeyse tüm internet servis sağlayıcıları; Bunlara özel operatörler ve bankalarda dahil, telekomun alt yapısını kullanmaktalar. Tabiki bu konumda türktelekom bir tekel olarak bütün yorumların sorumlusu olmak durumunda kalıyor. Müşteriyi memnun etmek telekomun işi değilde kimin işi olucak.
Ne kadar traji-komik bir durum. Güler misin ağlar mısın?; türktelekom'un yukarıda sözünü ettiği konuyla ilgili basın açıklamasının altında verdiği 444'lü numarayı aramak bile o kadar tuzlu ki. Bu numarayı aramak diğer sabit ev ve iş numaralarını aramaktan bile çok daha pahalı. Tüketici hakları derneğine de yazdım bu haksızlığı.
Bu bir tehdit ve şantaj açıklamasıdır...Cumhuriyet savcılarını göreve çağırmak isterim...Karalama dediklerinin hangileri gerçek dışı imiş bunu açıklasalardı ya..akılları sıra milleti ürkütüp sindirecekler.. hem suçlular ve hem de güçlü...bilinmeyen numaralar neden paralı ülkemizde bunun nedeni nedir, nedir, nedir...bunun gibi onlarca soruya cevap verecekleri yerde , en iyi savunma hücumdur mantığıyla haklı olarak şikayet edenleri sindirme yoluna sapmaları çok ama çok düşündürücüdür....Böyle yaklaşımları tercih edenleri dikkatle izlemeliyiz...Milleti aptak koyun yerine mi koymak istiyorlar nedir anlamak güç...
Yeni açıklanan tarifelerde en ucuz paket 20 TL. Yani konuş konuşma bu parayı vereceksin. Sadece internet için sabit hat almak zorunda olan binlerce abone var. Yalın ADSL kavramı 2 senedir konuşuluyor ve halende konuşulmaya devem edecek gibi. Bunun gibi onlarca örnek verilebilir Türk telekomun nasıl bir şirket olduğu ile ilgili. Milletten parayı topla reklam için Cem Yılmaz'a milyon dolarları ver. Değil Cem Yılmaz mezardan kalkıp Michael Jackson reklamını yapsa bu millet sabit telefondan vazgeçiyor vazgeçiyor vazgeçiyor. Yakında bende Turkcell veya Vodafone 3G alıcam kurtulucam..
AKEPE YÖNETİMİNİ TAKTİĞİ ZAM YAPACAKSAN GİZLİ YAP SOK HABERLERİ OLMASIN