Geçenlerde annemi türk telekomdan aradığını söyleyen biri aramış internet üzerinde ucuz görüşme yapmak istiyormusunuz demiş annem tam anlamamış kimlik bilgilerini istemiş annemde vermemiş kapmanyaya katılmak istemiyorum demiş arayan kişi daha sonra yine arıyacağını söylemiş bu sabah yine aradılar ancak telefonu kapattım.
Türk telekomdan aradığını söyleyen kişi
- 1
- 2
bizide aradılar hemde cepten neymiş hızınızı 8 mbit e çıkaralım anneme anlatıyolar dertlerini sonra annem dedi oğlum anlar bende 1 mbit ten memnunun dedim kapattım :D bişiy indirmiyomki kotalı nabam 8 mbit i :D hem yeni 26 liraya düşmüş fatura :D git bidaha 29 ver :D
3 kez de benim başıma geldi,yok indirimli tarifemiz var,kampanyamız var vs.
216 ile başlayan bir numaraydı ısrarla aramaya devam ederlerse ilgili kurumlara şikayette bulunacağım.
Bir daha aradıklarında kalayı basarsan emin ol bi daha da üstüne para versen aramazlar
Beni şu TTnet'in faturası vergi indirimi olayı yeni çıktığında arayıp duruyorlardı. Sanırım üç defa aradılar. 1 mbps sınırsız, 49 liraydı, o indirimle 45 liraya düştü. İlle 49 lira alacaklar ya benden, neymiş, wifi, müzik gold üyelik bi de bi şey daha vardı. Bunları alırsanız fatura 49 lira olcak. İstemiyorum kardeşim, beni daha önce de aramıştınız o zaman da demiştim istemiyorum diye niye hala arıyorsunuz? Peki, neden istemiyorsunuz? Gel de çıldırma! Tabi ben çıldırmadım, bağlantımın sınırsız olduğu için zaten gold üyeliğimin otomatikman olduğunu, wifi kullanacak aygıtımın olmadığını vs. vs. anlattım. Sonra bi daha aramadılar.
Sadece ttnet değil ki hepsi aynı kereste. Geçen bir bankanın müşteri hizmetlerinden bir bayan aradı. (Numarayı kontrol ettim doğru) Önce iyi bir yıkama yağlama yaptı sonra bazı kişisel bilgileri istemeye başladı. Ufak ufak verdim hesap numarası falan girince orada dur bakalım dedim. Niye soruyorsun? E işte teyid bilmem ne demeye başladı. Bazı bilgileri verdim gerisi önünde yazmıyormu deyince, burası genel merkez biz şubelere bağlanabiliyoruz demeye başladı. O anda ipler koptu. Madem orası genel merkez bağlan şubene yada sor kime ne soracaksan oradan teyid etsinler, bana niye soruyorsun diye çıkıştım. Çok gerekliyse birazdan şubeye gider oradan ne teyid edilecekse yaptırırım dedim. Ama hayli sinirlendim, sümük gibi yapıştı telefona yüzüne kapatmak istemedim verdim telefonu eşime başladım bağırmaya. Bir de bu yaptıkları aramaları sizin hesabınıza masraf olarak geçiriyorlar biliyormusunuz.?
Zorla adamı kanser eder bunlar. Hele telekomun destek hattındaki mühendis! bozmaları.
piRe_Geçen bir bankanın müşteri hizmetlerinden bir bayan aradı. (Numarayı kontrol ettim doğru)Bu konuda dikkatli olman gerekiyor! "Gönderilen" No'yu degistirmek mümkün.Son Düzenleme: Gone ~ 14 Haziran 2009 20:03
Bak işte bunu bilmiyorum. Konuyu biraz açarmısın? Gerçekten bilmiyorum.
1) Ekranda görünen No (Santral tarafindan ilave edilir. Mesela cep telefonlarinda "No'mu gizle" denildiginde bu No kaldirilir. Yada Cep telefonlarina mesaj geldigi zaman, No yerine "turkcell", "pepsi" vs. yazabilir. -> CLIP -no screening-; "müsteri tarafindan belirlenen no" -> user provided, not screened)
Ben simdiye kadar 2 ilginc durumla karsi karsiya kaldim:
a) "00888999111" no'lu bir yerden aranmistim.
b) Baska bir No aramisti. Evde yoktum. Ben aramaya kalkmistim. "Aradiginiz bölge kodu gecersiz". Arastirmistim. Gercekten öyle bir kod / telefon no'su yoktu. Birkac gün sonra ayni No tekrar aramisti. Reklam amacli. Biraz konustuktan sonra: "Ekranda gördüm telefon no'nun gecersiz bir numara oldugunu tespit etmistim. Siz kimsiniz?" sorusunu sorduktan sonra: "Kem ...küm... bizim santral da öyle bir özellik var. Dahili kodunu ekliyor ...." vs.
böle arayan mesaj atan mail yollayan kişilere hiçbir bilgi vermeyin.
ahmet79Bir daha aradıklarında kalayı basarsan emin ol bi daha da üstüne para versen aramazlarkeşke o kdar basit olsa olay,bendeniz bir hanıma telefonda (haklı olarak)t........ demiştim.Beyi daha sonra beni arayarak telekomdan görüşme kayıtlarını Avukatımız kanalıyla isteyerek sizi mahkemeye verecem demişti.Siz siz olun her telefon görüşmesinin 3 yıl boyunca kayıtlarda tutulduğunu unutmayın,yoksa bir anda kendinizi yüklü bir tazminat öderken veya soğuk parmaklıklar arkasında bulabilirsiniz.Aynı durum cep telf.operatörleri içinde geçerli.Bizden söylemesi,öfkenize hakim olun.Son Düzenleme: zrgnlr04 ~ 14 Haziran 2009 23:28
piRe_Zorla adamı kanser eder bunlar. Hele telekomun destek hattındaki mühendis! bozmaları.Aradım bir gün TTnet'in destek hattını. Bir sorun çıkmıştı işte çözmek için kullanıcı adını ve şifreyi verecek adam. Bazı sorular sorudu. Bunların arasında babamın(internet babamın adına) doğum tarihi de vardı. "Tuşlayacak mıyım söyleyecek miyim" dedim, adam da cevap olarak "Ben bilgisayar değilim beyefendi, söyleyeceksiniz" dedi sinirli sinirli. Böyle insanları halkla ilişki kursunlar diye(zaten yaptıkları tek şey hattı kontrol etmek, önündeki bilgisayardan modemin markasına göre kurulum talimatı okumak ve arıza kaydı almak. Başka da bir şey yaptıkları yok) alıyorlar bir de.
Bu konuyla ilgili uyarıyı daha önceden TTelekom yapmıştı ben bu konuyla ilgili bi yazı yazdım çünkü bizim evi arayıp kredi kartı numarası isteyene kadar konuştum bana banamı sordular ilk başta saat kaçta gelir diye saat 8 dedim saat 8 de aradılar o arada biraz araştırma yaptım o sırada türk telekomun bu konu ile ilgli açıklamasınıu buldum dikkatli olun ve bence hiç beklemeden şikayet edin biz etmedik ardından bir daha aradılar bir gün sonra babam sizi şikayet edeceğim diye telefona cevap verince karşı taraf kappattı dikkatli olun derim.
Beni de aradılar ttnetmüzik wi-fi falan filan üyeliği için dedim "intertte beleş müzik varken niye parayla alayım" adam şaşırdı.
Beni 2 kere aradılar.İlkinde açtım ikincisinde açmadım.
böyle konularda önce soruyorum. Ses kaydımız tutuluyor mu diyorum ?
evet diyorlar. Tamam o halde birdaha beni kampanyalar için aramayın deyip
suratlarına kapatıyorum... Deneyin çok zevkli...
nereden buluyorlar telefon numaralarını çok merak ediyorum...
ama çözüm basit bilgilerini paylaşmayacaksın 2. defa ararsa da söveceksin
Zaten ttnet in sitesindede yazıyor mail olarak gelmişti bana
Değerli Müşterimiz,
Son günlerde bazı müşterilerimizin farklı telefon numaralarından "TTNET Müşteri Hizmetleri" adı altında arandıkları ve farklı gerekçeler kullanarak kendilerinden kredi kartı bilgilerinin istendiği tespit edilmiştir.
TTNET A.Ş. tarafından 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri haricinde başka bir numaradan arama yapılmamaktadır.
444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri yetkilileri tarafından yapılan aramalarda hiçbir zaman kredi kartı, şifre gibi özel bilgiler sorulmamaktadır.
TTNET A.Ş., müşterilerinden e-posta yoluyla hiçbir şekilde bilgi talep etmemekte ve kişisel bilgilerinin tamamını istememektedir.
TTNET A.Ş. sadece son ödeme tarihi geçmiş ama henüz faturasını ödeyememiş abonelerimize Sesli Yanıt Sistemi (IVR) ile otomatik arama yaparak borcunu hatırlatmaktadır. Bu aramalarda abonelerimiz, eğer uygun görürlerse telefon tuşlarını kodlayarak sesli yanıt sistemindeki ilgili menü aracılığıyla kredi kart bilgisini sadece kendisi kullanarak fatura borçlarını ödeyebilmektedir. Ancak bu işlem sadece sesli yanıt sistemi aracılığıyla yapıldığından abonelerimizin, bu işlem esnasında Müşteri Hizmetleri yetkililerimizle hiçbir şekilde teması olmamaktadır.
Müşterilerimizin, bu tür kötü niyetli kişilerin dolandırıcılık faaliyetlerinden dolayı zarar görmemesi için benzeri durumla karşılaştıklarında, herhangi bir bilgi vermeden ve sisteme bilgi girişi yapmadan görüşmeyi sonlandırmalarını tavsiye ederiz.
Saygılarımızla,
TTNET A.Ş.
- 1
- 2