UYKU MODU SORUNU TÜKETİCİ HAKLARINA ŞİKAYET EDECEM

Elçin bahar
07-05-2009, 18:27   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
260 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Ya arkadaşlar ACER 5315 serisi notebook kullanıyorum notebook  uyku moduna geçtiği zaman işlemci fanı duruyor ve bir daha devreye girmiyor taaaki makinayı yeninden başlatana kadar ; geçen gün işyerinde böyle bir sorun oldu müdür bey'in yanına gitmem gerekti acilen bir baktım makina uyku moduna geçmiş(şarj bitmek üzereymiş arkadaş fişini takmış saolsun) makinayı aldım ve odaya girdim tam sunuyu gösterecem tak makina aşırı ısınmadan kapanıverdi fanlar durduya ona bağlı olarak makina acayip derecede ısınıyor komple kapanıyorBeğenmedimBeğenmedim

Şimdi ben bunu garantiyemi Göndereyim yoksa Tüketici haklarına şikayetmi edeyim sizce ne yapmalıyım????

Banned
07-05-2009, 18:30   |  #2  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 21
5,777 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008
Elçin bahar
Ya arkadaşlar ACER 5315 serisi notebook kullanıyorum notebook  uyku moduna geçtiği zaman işlemci fanı duruyor ve bir daha devreye girmiyor taaaki makinayı yeninden başlatana kadar ; geçen gün işyerinde böyle bir sorun oldu müdür bey'in yanına gitmem gerekti acilen bir baktım makina uyku moduna geçmiş(şarj bitmek üzereymiş arkadaş fişini takmış saolsun) makinayı aldım ve odaya girdim tam sunuyu gösterecem tak makina aşırı ısınmadan kapanıverdi fanlar durduya ona bağlı olarak makina acayip derecede ısınıyor komple kapanıyorBeğenmedimBeğenmedim

Şimdi ben bunu garantiyemi Göndereyim yoksa Tüketici haklarına şikayetmi edeyim sizce ne yapmalıyım????

Benzer bir sorun hp pavilion sistemlerdede vardı, hp bios güncellemesi yayınlayıp sorunu çözdü. Sizde sistemin güncel bir biosu yayınlanmışmı onu araştırabilirsinizi baktınız güncel birşey yok uyku modu seçeneklerinden işlemci ve harddisk kapatmayı devre dışı bırakırsınız. Baktınız olmuyor servise gönderirsiniz.

Fattur
07-05-2009, 18:56   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,768 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Tüketici haklarından önce servis...

loganwolverine
07-05-2009, 19:42   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
944 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

garantiyr götür
tüketici haklarına şikayet etsen ne olur
problem kullanıcı kaynaklı görünüyor zaten bişey çıkmaz.

Elçin bahar
07-05-2009, 21:26   |  #5  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
260 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007
loganwolverine
garantiyr götür
tüketici haklarına şikayet etsen ne olur
problem kullanıcı kaynaklı görünüyor zaten bişey çıkmaz.
Hayır notebook 0 aldım ve ilk aldığım günden beri bu böyle hatta biraz araştırdım sanırım 5315 serisinin hepsi böyle.
Ya garantiye göndermeyi istemiyorum çünkü çok uzun zaman alacak bilgisayarsızda yapamam ama sorunun çözümü için göndereceğim sanırımDeli