Yaklaşık birbuçuk ay evvel, internet üzerinden Vatan bilgisayarddan AOC marka 21.5 inç LED monitör aldım. Ürünü çalıştırdığımda arızalı olduğunu görüp bire bir değişim talebiyle geri gönderdim. Çünki, ilgili firmanın sitesinin "Müşteri hizmetleri" bölümünde, ilk onbeş gün içerisinde arızalanan ürünleri bire bir değiştirildiği yazıyordu. Fakat, değişim yerine cihazı tâmir edip göndermişler. Monitör geldiğinde eski hâlinden daha beter durumda idi. Görüntü kalitesi iyice bozulmuştu. En yumuşak ayarda dahi ekrandan yansıyan ışık gözlerimi alıyordu. Ben ne yapacağımı düşünürken Monitör tümden kapandı. Kumanda panelindeki ışıklar söndü. Hârici adaptör ile çalıştığı için voltmetre ile çıkışı ölçtüm; adaptör sağlam. Bire bir değişim talebiyle tekrar gönderdim. Gideli yaklaşık 15 gün oldu. Telefon ile ulaştığımda ürünün serviste "test"lerinin yapıldığı söylendi. Ben "Ne testi kardeşim değiştirmeniz gerekmiyor mu ? diye sorunca "Bakarız" gibi lakayt bir cevapla karşılaştım. İşin daha da alçakça tarafı cihaz serviste tamir görmesine rağmen tutulan rapor tarafıma gönderilmiyor.O rapor olmadan da tüketici hakları hakem heyetine müracaat edemiyorum. Santral'deki görevli memurlar dışında yetklili hiç bir kimseyle görüşemiyorum. Memurlar da "Tamam beyefendi not aldık" deyip başlarından savıyor.
Bana yapılan bu sahtekârlığı kimbilir daha kaç kişiye yaptılar. İyice sorup öğrenmeden, bu kap-kaççı firmaların sitelerinde yazdıklarına inanmayın. Sözlerinde durmuyorlar. Diğerleri ile alışveriş yapmadım; bilmiyorum. Ama Vatan Bilgisayar denen üçkağıtçı şirketin yaptığı bu