İlk önce söyliyim konuyu nereye açcımı bulamadım.
Benim istediim şu.SREmu adında bi program var VB ile yazılmış SilkRoad adlı Online oyun için Reverse Engineering yöntemiyle bi Server yazmışlar.Kodları açık isteyen alıp istediini değiştirp düzeltebilio.Ama bunu yapmak için adamlar önce normal yola oyuna girip Giriş sırasında Server in ne gibi veriler gönderdiini ve Client in bunlara nasıl yanıt verdiini incelemişler.Mesela Client Login Sırasında "2551,Username,Password" Şeklinde bir veri gönderio.Serverde bunu alıo o başındaki "2551" sayısı sayesinde bunun Login le ilgili olduunu anlıo Kullanıcı adını şifreyi veri tabanından kontrol edip geri "2552" şeklinde kod gönderio eer doğruysa.Client de bunu anlıyıp ona göre işlem yapıo.
Benim istediim şu:
Adamlar bu verileri nasıl incelemiş.Yani Serverden 2552 şeklinde bir kod geldiini nasıl anlayıp da ona göre aynı işlemi yapcak bi Server yazmışlar.
Bu Veri Paketleri incelemenin bi yolu varmı.Araştırdım ama bulamadım.Yardımcı olursanız sevinirim.
Kodlardan Bir örnek.Client Server listesini almak istiyor ve Serverda gönderiyor. Bunun için Client Servera "6101" Kodunu Gönderiyormuş.
- [ Tüm kodu seç ] [ Yeni Pencerede Göster ]
Case "6101" 'Serverlist request.... fData = "01A1" fData = fData & "0000" fData = fData & "0115" fData = fData & "1200" & cv_HexFromString("SRO_Global_TestBed") & "00" fData = fData & "01" 'New server fData = fData & "1236" 'Server ID fData = fData & WordFromInteger(Len("Turkiye Serveri")) fData = fData & cv_HexFromString("Turkiye Serveri") fData = fData & WordFromInteger(1) 'Users fData = fData & WordFromInteger(500) 'Max users (500) fData = fData & "01" 'Servermode (00 = check, 01 = online) fData = fData & "00" 'End serverlist pLen = (Len(fData) - 8) / 2 fData = WordFromInteger(pLen) & fData frmMain.LoginSocket(index).SendData cv_StringFromHex(fData)