Vodafone, acil durumlar ve doğal afetlerde bu hizmetleriyle abonelerinin imdadına yetişiyor!
Okumak için: https://www.chip.com.tr/haber/vod ... zmetleri_35448.html
Vodafone Türkiye, akıllı teknolojilerle modernize ettiği altyapısı ile Türkiye'nin 81 ilinde uçtan uca iletişim sağlıyor. Vodafone Türkiye, "Neredeyim Ben" ve "Akut Mobil Uygulaması & SMS Bilgilendirme Servisi" gibi hizmetleriyle, acil durumlar ve doğal afetlerde yol gösterici çözümler sunuyor.
Türkiye Vodafone Vakfı, doğal afetlerde de abonelerinin yanında
Türkiye Vodafone Vakfı'nın, Akut işbirliğiyle geliştirdiği Akut Mobil Uygulaması & SMS ile Bilgilendirme Servisi, abonelerinin felaket anında ihtiyaç duydukları her türlü bilgiye anında erişmelerine olanak sağlıyor.
Türkiye Vodafone Vakfı'nın mobil teknolojiler aracılığıyla topluma fayda sağlama hedefinin doğal bir uzantısı olan Akut Mobil Uygulaması & SMS ile Bilgilendirme Servisi sayesinde, deprem, yangın, sel, kaybolma gibi acil durumlarda telaş içinde ulaşılamayan tüm bilgilere, Akut gibi güvenilir bir kurum aracılığıyla, tek bir SMS ya da akıllı cihazlara indirilecek aplikasyonlar üzerinden kolaylıkla erişmek mümkün. Vodafone abonelerinin, acil durumlarda yapılması gerekenler hakkında bilgi almak için AKUTACIL yazıp 1025'e göndermeleri yeterli oluyor. Uygulama, Apple App Store ve Google Play Store'dan da ücretsiz olarak indirilebiliyor. Uygulamayı indirmek için AKUT diye arama yapmak yeterli oluyor.
Tek bir SMS ile nerede olduğunuzu öğrenin
Vodafone aboneleri, bulundukları lokasyonu tarif edemedikleri acil durumlarda, "Neredeyim Ben" hizmetini kullanarak, hızlı ve pratik bir şekilde konum bilgilerini öğrenebiliyor, anında yakınlarına bildirebiliyorlar. Vodafone'un şebeke altyapısı ile abonelerinin her zaman ve her konumda erişilebilirliğini sağladığı "Neredeyim Servisi"nden yararlanmak için, 7777'ye "NEREDEYİM" yazıp göndermek yeterli oluyor. Ayrıca *3636# USSD menüsü üzerinden de bu hizmet kullanılabiliyor.
Ambulans ve emniyet güçlerine acil durum bilgisi gidiyor
Vodafone aboneleri 81 ilde cep telefonlarından 112, 155 ya da 156'yı aradıklarında konum bilgileri mevcut veritabanına kaydediliyor ve ilgili birimler tarafından konum tespiti yapılarak en yakındaki ambulans ve emniyet güçleri bulundukları noktalara yönlendiriliyor.
Tüm Konu: Vodafone'dan acil durum hizmetleri
Kaynak: www.chip.com.tr