Arkadaslar bende yaklaşık 40-45 gün önce VODAFONE Mobil modem (K3765) aldım. 110 TL verdim ve sözleşme falan yapmadım, taahhütte bulunmadım. İlk aldığım 3 gün çok iyi bağlandım. Sonraki günlerde 10 dk bağlandıktan sonra internetim var göründüğü halde gidiyordu. Bilgisayar bilgim çok azdı. Müşteri hizmetlerini aradım programı kaldır kur tekrar dediler, denileni yaptım, yine 10-15 dk sonra kesilmeye devam ediyordu, yine aradım müşteri hizmetlerini bu sefer bilgisayara format at dediler, onuda öğrendim ve format attım, yine sorun devam etti 4-5 sefer format attım. Ne yaptıysam olmadı, taahhütte bulunmadığıma çok sevindim, tam TTNET e abone olacaktımki, son kez müşteri hizmetlerini aradım, bana 48 saat bekleyin size döneceğiz dediler, kayıt aldılar. Geri dönüş yapmadılar ancak sorun kalmadı, düzeldi, şimdi çok şahane, tam reklamlarda anlatıldığı gibi özgürce heryerden internete girebiliyorum, bugün bir SMS geldi, gprs sorununuz giderildi diye. Demekki şebeke yada hat kaynaklı bir sorunmuş. Bu satırları benim gibi sorun yaşayıpta mobil modem aldığına pişman olan arkadaşlar varsa yardımcı olmak için yazıyorum. Bu 3G yada EDGE olayı süper bişeymiş. Eskiden sadece evimde internet vardı, şimdi internet bilgisayarımda yani laptop um nerede internetim orada. Son bir not: Vodafone un müşteri hizmetlerini sabit telefondan yada cepten 4440542 diye arıyordum saatlerce bekliyordum hatta meşgule düşüyordu. Halbuki vodafone hatlı bir cep telefonundan direkt 7000 i aradığınız zaman daha çabuk düşüyor, çok beklemiyorsunuz, arama başına 40 kuruş gidiyor. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..<