Yaklaşık bir buçuk ay önce Vodafone müşteri hizmetlerini aradım ve ben kablosuz modeminizden (vodem) almak istiyorum evimde kullanacağım evimin adresi şu dedim adresimi verdim onlarda evimin adresine çok yakın bir yerde 3G istasyonu olduğunu ve ful çekeceğini söylediler. Bunun üzerine Vodafone 4 gb kotalı 35 TL ye Vodem aldım. Pc ye kurdum ama 3G sinyalinin çok zayıf olduğu mesajını alıyorum ve neti çok yavaş açıyor.Neyse müşteri hizmetlerini aradım onların yönlendirmesi ile birkaç şey yaptık ama hiç bir şey değişmedi. Müşteri hizmetleri size en yakın 3G istasyonunun vericisi zayıf siz interneti Edge den veya GPRS den kullanın dedi. Ama onlardada durum değişmedi. 3G istasyonunun güçlendirilmesi için kayıt açıyoruz dediler tam birbuçuk ay oldu ne güçlendirme yapıldı ne bana dönüldü. Yav bu adam internete bağlanamıyor boşu boşuna 35 TL ödüyor bu adamın sıkıntısını giderelim diyen yok. Ne zaman müşteri hizmetlerini arasam çalışmalarımız devam ediyor diyorlar daha ben konuşmadan lafı ağzıma tıkıyorlar. Hayatımda yaptığım en büyük hatalardan biri Vodafone ile tanışmak oldu. Hele müşteri hizmetleri tam bir cahil ordusu. Adamların birinin konuştuğu bir diğeriyle asla bir birini tutmuyor. Biri farklı konuşuyor bir diğeri farklı. İşin en acı tarafı iptalde etmiyorlar. İyi veya kötü EDGE yada GPRS le bağlanabilirsiniz. İptal ettirmek istiyorsanız sözleşmedeki cezayı ödemeniz gerekiyor diyorlar. Yada buyurum tüketici mahkemesine başvurun diyorlar. Sizce ne yapmalıyım......
Vodafone Modemde 3G Sorunu.....
Vodafone Türk Milletini çözmüş galiba.... Bu millete ne kadar adi hizmet götürürsen milletin gönlünde o kadar fazla taht kuruyorsun. Vodafonede Meydanıda boş buldu milletin emdiği sütü burnundan getiriyor. Avrupada bu yaptıklarını yapamaz ama Türkiyede tüketiciye her türlü eziyeti yapıyor Devlette vatandaşın sırtından Trilyonlarca vergiyi hazineye indiriyor alan razı veren razı olan vatandaşa oluyor. Neyse cezayı ödiycem öyle veya böyle bu adilerden kurtulacağım....
Son Düzenleme: hamzatbey ~ 30 Aralık 2011 08:41