Merhaba bu problemi şubattan beri yaşamaktayım. Şöyle ki Chrome, Opera, Firefox gibi çeşitli tarayıcılarla internette gezebiliyorum. Ancak Edge ile giremiyorum. "Hımm... Bu sayfaya ulaşamıyoruz." yazısı çıkıyor. İnternete bağlıyım, DNS ayarı yok, VPN ayarı yok, modemi resetledim yeniden ağ kurdum. Başka sitelerden moderatörlerin verdiği bazı komutları CMD ye yazıp uyguladım ama sonuç yok. Windows'un Mail, Edge, Takvim, Güncelleme Merkezi gibi servisleri internetimi görmüyor. Sanki Windows ile gelen standart uygulamalar erişemezken, dışardan yüklenen uygulamalar erişebiliyor. Ne yapabilirim?
Windows 10 - İnternet Problemim
Merhaba bu problemi şubattan beri yaşamaktayım. Şöyle ki Chrome, Opera, Firefox gibi çeşitli tarayıcılarla internette gezebiliyorum. Ancak Edge ile giremiyorum. "Hımm... Bu sayfaya ulaşamıyoruz." yazısı çıkıyor. İnternete bağlıyım, DNS ayarı yok, VPN ayarı yok, modemi resetledim yeniden ağ kurdum. Başka sitelerden moderatörlerin verdiği bazı komutları CMD ye yazıp uyguladım ama sonuç yok. Windows'un Mail, Edge, Takvim, Güncelleme Merkezi gibi servisleri internetimi görmüyor. Sanki Windows ile gelen standart uygulamalar erişemezken, dışardan yüklenen uygulamalar erişebiliyor. Ne yapabilirim?Kullandığınız Windows 10 orijinal mi?
Evet. Windows 7 den güncelledim. Windows 7 de orjinaldi, 10 da orjinal.
Evet. Windows 7 den güncelledim. Windows 7 de orjinaldi, 10 da orjinal.Buradan Complete İnternet Repair'i indirip yönetici olarak çalıştırın ardından son seçenek hariç tüm seçenekleri işaretledikten sonra "Go!" ya basarak sorunu çözmeyi deneyebilirsiniz.
Maalesef sonuç alamadım.Bilgisayarınızda zararlı yazılım olup olmadığına dair aşağıdaki programlar ile yazdığım işlemleri yapar mısınız?Emsisoft Emergency Kit programını indirip çalıştırın ve güncelleştirmelere onay verin ardından "Tarama" başlığının altından "KENDİN TARA" seçeneğine tıklayın çıkan kutuda "Evet"e tıklayın ve ayarları aşağıdaki görüntüde olduğu gibi yapılandırıp bilgisayarınızda tarama yapın.
(Sizde sürücü bölümlerinin [C:\, D:\, E\ gibi] adedi daha fazla olabilir hiçbirini silmeyin hepsini taratın. Tek sürücünüz de olabilir.)
İleriye tıkladığınızda tarama başlayacaktır.
Taramanın sonucunda bulunan olduysa silin.Ardından bilgisayarınızı Comodo Cleaning Essentials (CCE) ile "Full Scan"ı seçerek taratın bulunan olursa silin. (İndirirken 32 bit veya 64 bitden kullandığınız Windows'a uygun olanı seçin.) Comodo Cleaning Essentials güncelleştirme sonrası bilgisayarı yeniden başlatacaktır
Windows açıldığında CCE'nin isteyeceği çalışma iznini verin.NOT: Taramaları yapmadan önce programları güncelleştirmeyi unutmayın.
Son Düzenleme: padisah ~ 13 Temmuz 2016 16:48
Tekrar sonuç yok. Bu taramaların 2 saati geçmesi normal mi bu arada?
Tekrar sonuç yok. Bu taramaların 2 saati geçmesi normal mi bu arada?Tarama süreleri dosya miktarınıza ve bilgisayarınızın hızına göre değişir. 2 saat normal bir süre sayılır.http://answers.microsoft.com/tr- ... ccb13ad22a1c?auth=1
Yukarıdaki bağlantıdan ulaşabileceğiniz sorun sizinkine benziyor ve bir kişide sorunu çözdüğünü yazmış sizde aynı yöntem ile sorunu çözmeyi deneyebilirsiniz.
Son Düzenleme: padisah ~ 15 Temmuz 2016 00:58
Aynı yöntemi denedim, komutları uyguladım ama çözüme ulaşamadım. En iyisi eve internet uzmanı çağırmak.
Aynı yöntemi denedim, komutları uyguladım ama çözüme ulaşamadım. En iyisi eve internet uzmanı çağırmak.Eğer isterseniz Microsoft müşteri hizmetlerinden yardım alabilirsiniz.https://www.microsoft.com/accessories/tr-tr/support/contact-us
Son Düzenleme: padisah ~ 17 Temmuz 2016 00:24