S.A. Arkadaşlar. Windows 7 Ultimate kullanıcısıyım ve Microsoft Office 2007 ile ilgili bir sorunum var : Office 2007'yi bir şekilde aktifleştirmiş düzgünce kullanıyordum 1 ay boyunca fakat Windows Uptade'de "Office Orjinal Ürün Denetimi" isimli veya buna benzer isimli bir güncelleştirme update yaptım. Windows Uptade'deki tüm önemli güncelleştirmeleri yüklüyorum, bunu da yükledim.
Daha sonra bilgisayarı her açtığımda Office 2007'yi açtığımda (Word, Excel .. Herhangi biri) alttaki yazı çıkıyor ve Belgelerimde "Office Genuine Advantage" isimli bir klasör oluşuyor kendiliğinden.
Güncelleme yaptıktan sonra çıkmaya başladı bu yazı. Daha sonra anımsat diyip açıyorum Word'u ve Belgelerimdeki klasörü siliyorum; fakat Bilgisayarı yeniden başlatıp Word'u açtığımda yeniden çıkıyor aynı şey ve Belgelerimde yine aynı klasör oluşuyor.
Bu sorunu nasıl düzeltebilirim? Her seferinde aynı şeyleri yapmaktan sıkıldım. Yardım edebilecek arkadaş var mı? Şimdiden teşekkürler.
Selametle...