WORD BELGELERİNİ OTOMATİK OLARAK KURTARIN:
Bilgisayarda veri kaybetmenizi belgeyi sık sık kaydederek önleyebilirsiniz.Ama kaydetmeyi unutmamanızı hiçkimse garantileyemez.Bu durumda tek bir yol kalıyor; o da bilgisayarın,üzerinde çalıştığınız bilgileri otomatik olarak kaydetmesini sağlamaktır.
Fark Ettirmeden Kayıt Ettirmek:
Özellikler penceresinde yer alan Kayıt sekmesine Arkaplanda kaydedilsin seçeneğini işaretlemelisiniz.Bu sayede otomatik kayıt işleminin arka planda gerçekleşmesini sağlarsınız ve kayıt sırasında işinizi bölmek zorunda kalmazsınız.
Kayıt Süreleri:
Otomatik Kurtarma Özelliği kayıt süresini 10 dk. dan fazla olarak ayarlamamanızı öneririz.Çünkü herhangi bir etken bu durumda verinizin kaybolmasına neden olabilir...