yardım

raziel1991
25-07-2007, 11:38   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
57 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

arkadaşlar bilgisayarımı aldığım yere 21 haziran tarihinde götürdüm ve 24 temmuz tarihinde düzeltilmesini talep ettiğim tüm sorunların giderildiğini öğrenerek teslim aldım..ancak bazı sorunlar giderilmemişti bende oranın müşteri hizmetleriyle konuştum onlardan gelen cevap ürünü servise getirin demek oldu ancak ben 1 ay daha beklemem 30gün iş günü içinde düzeltme zorunluluğunu 21 hazirandan itibaren saymaları gerektiğini söyledim onlar teknik servise girdiği gün başlar dediler sizce ben mi haklıyım? yoksa onlar mı? ve ben haklıysam ne yapmalıyım?

arkadaşlar bu konunun yeri burası değilse şimdiden özür dilerim....

KusTaH
25-07-2007, 11:57   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
131 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

Haklı olmasına haklısın ama sen onlardan ürünü aldığın zaman servise verdiğin tarih bitiyor. bir saat sonra dahi götürsen servise gönderdiğin günün tarihi geçerli olur. yani kısacası herşeye bir kınıf uydurmuşlar.