20 tl ye 320gb ?

EXAD
19-02-2012, 19:01   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

arkadaslar konuyu yanlıs yeremi açtım bilmiyorum ama bu nasıl oluyor iste link
http://www.teknosa.com/kategori/ ... _external_hard_disk

aradım sordum teknosayı yanlıs falan yazmamıslar nasıl oluyo bu eğer böyle ise 6-7 tane almak lazım:)

ccc KINAŞLI ccc
19-02-2012, 19:12   |  #2  
ccc KINAŞLI ccc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 8
1,653 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

valla bilmiyorum ama heralde her bilgisayara uyumlu değildir çünki hartdisk fiatları GB başı 1 tl'den başlıyor imkansız bişey

Yetenek
19-02-2012, 19:34   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
508 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2010
Alıntı: kinasli  
valla bilmiyorum ama heralde her bilgisayara uyumlu değildir çünki hartdisk fiatları GB başı 1 tl'den başlıyor imkansız biş
Sanırım bunun imkansız olduğunu anlatmaya çalışmışsın ama gb başı 1 tl demek 1tb bir diskin 1024 tl olması anlamına geliyor. O yorumu değiştir ortama 1tb bir diskin fiyatı 350 tldir...

Onun dışında 320 gb 20 tl olurmu eğerki usb 1.0 ise ve elleinde kalmış bir mal ise olur onun dışında çok zor...

Kapalı Hesap (203105)
19-02-2012, 19:35   |  #4  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

ama stokda yok ki nasıl alıcaksın ?

EXAD
19-02-2012, 19:44   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

evet stokta yok malesef ama usb 1.0 bile olsa almaya değer bence bisey yazmıyo usb ile ilgili

Yetenek
19-02-2012, 19:51   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
508 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2010

Şimdi baktım USB High speed yazıyor yani usb 2.0 Valla bilemesim şimdi yeni ürün diyor bide  neyse salla boşver biz ekmek paramıza baklım...