-Aloo ,Merhaba iyi günler.Hanımefendi birden internetim kesildi,modemin internet yeşil ışığıda yanmuyor,
-hmm,peki anladım ,on haneli ADSL hizmet no nuzu veya başında sıfır olmadan alan kodu ile birl.telefon numaranızı söylermisiniz?
-peki,buyrun........
-tamam ben gerekli incelemeyi yaptım,modeme girip ayarlarını yeniden yapılandırmanız gerekmekte,siz İP Numarası alamuyorsunuz.Siz kendiniz bunu yapabilirmisiniz?
-evet sorun değil,
-ben yinede sizi modem ile ilg.arkadaşa bağlayayım,biraz beklermisiniz?
-olur tşk.ederim,
-(3-4 dak.beklenilir,hat hep meşguldur)
-iyi günler,evet sorununuz nedir?
-İyi güner,merhaba,demin bir bayan ile görüştüm,İP numarası alamadığımı ve modemin tüm ayarlarının bozulduğunu,yeniden yapılandırılması gerektiğini söyledi ve size bağladı,
-(ADSL veya telf.no sunu ister,bende söylerim)
-peki siz modeme girdiniz mi?
-evet, herşey şu an karşımda ekranda,
-(bir müddet sessizlik)ltf.ayarlarınız ile oynamayın(modem sağlam),sizin orada hat bakım çalışması yapılıyor o yüzden kesmişler,sizin ile alakalı bir şey değil,..
-yaa??anladım, tşk.ederim,iyi günler.
(bu öğlen geçti;yorumsuz)
4440375
- 1
- 2
bende bi tane başımdan geçeni yazıyım
440375 aranır ve 10 dk boyunce saçma sapan müzikler..sonra bilmemne için 1 vs denir ve adsl bozuklukları denir ve karşıda kazma bi ses belirir
-iyigünler adınız nedir
-(bende hep gıcık olsun diye şemsettin derim :) söylenmsi zor oluyo diye :)
-size nsl yardımcı olabilirim semşettin bey :)
-telefonum açılınca internetim gidiyor ve geri gelmiyor
-evet şuanda internetiniz bağlı değil( yapma yauu sorundfa bu zaten)
-evet :S
-lütfen internet bağlantınızı kontrol edin. size yardımcı olabilmem için hattınızın bağlı olması lazım
-lan gerizekalı (içimden :) zaten sorun o yoksa niye arayım seni
-o zaman ben sizi bilmem kime yönlendiriyorum...
başka bi ses açar ve aynı şeyi tekrar anlatırsın
-modeminizin fişini çekip 10 sn sonra geri takın der(bu klasik öneri ama bnm sorunlarımda hiç işe yaramz)
-yaptığımı söylerim ve son cümle
-üzgünüm ama size yardımcı olamayacağım.lütfen en yakın ttnet bayisine başvurunuz
en yakın ttnet e giidilir ama onların öneriside 440375 i aramaktır.
ve insan bu salak döngü içinde delirir..
DaRWeLL-modeminizin fişini çekip 10 sn sonra geri takın der(bu klasik öneri...)bunu unuttum...
Kimin başından bu olay geçmemiştir ki
Smile adsl kullanırken, ilk faturamda fazla ücret olduğunu düşünüp müşteri hizmetlerini aradım. Yetkiliyle telefonda oturup ücret hesabı yaptık ve ücretin fazla olduğunu o da söyledi. Bir sonraki ay faturaya yansıtacaklarını söyledi ama nerde
bitanede ben anlatayım;
bi gün laptopumu açtım modem çalışıyor ama internete bağlanamıyorum.E uzmanız ya orasından girdim burasından çıktım yok ne yapsam olmuyor sonunda bi halta yaramayacağını bile bile aradım malum numarayı.Yaklaşık 45 dk lık bir telefon görüşmesinde belki 10 defa modeme reset attım,modemi 10 defa yapılandırdım karşımdaki çocuk artık ağlayacak sinirinden tabii bende...Ama çocukta inatçı çıktı illa sorunu halledecek.Sonra bi an gözüm wireless ışığına çarptı.Sonra gündüz dışarıda işimin olduğu laptopun piline bi nebze katkısı olsun işim yarım kalmasın diye wireless ı düğmesinden kapattığım aklıma geldi.düğmeyi açtım o an bağlandım.
sonrasımı tabii çocuğa bişi söylemedim salağa yatıp aaa bağlandı dedim sadece...
Evet itiraf ediyorum ve burada o ttnet çalışanından özür diliyorum
Ttnetten ne kadar nefret etsemde çocuğun bi suçu yoktu garibim 2 gün kendine gelememiştir
arkadaşlar bana inanan şunada inansın;
adsl müşteri hizmetleri diye bişey yok, lanet olsun o sözleşme yaptığım güne..
böylebi hizmetin ben ta..
01apachiarkadaşlar bana inanan şunada inansın;Var arkadaşım var, ama SÖZ de olarak
adsl müşteri hizmetleri diye bişey yok, lanet olsun o sözleşme yaptığım güne..
böylebi hizmetin ben ta..Tam anlamıyla hizmet alamadım bu güne kadar. Geçen akşam aradım sınırsıza geçirtmek için, tel.hattı dedemin (70yaşında adam) üzerine. Dedeme annesinin kızlık soy adının 1. 3. harfini sordu ( 1. 3. den emin deilim 4. de olablir) nerden hatırlasın o yaşta adam. Ben konuşayım dedim olmaz illa hat sahibi. Allahım yarabbim. 2. seferde aradık Allahtan bir bayan çıktıda zar zor anlaştılar dedemle, oda dedemle konuştu. Orası ttenet müşteri hizmetleri değil müşteri eziyetleri merkezi...
heheheeh denetleyen olmayınca böle olur destek servisin yoksa alacaksın elinden yetki belgesini ama nerde burası Türkiye :D özel bi firma olsa çoktan ilk başta devlet işi olduğu için böyle bide tek el alt yapı onlarda elimiz mecbur zorla uydu nete geçirtçekler o olacak. sözleşme bitsinde geçecem daha 1 sene war ama :D
bitanede ben anlatiyim.Geçen ramazan ayıydı akşam sahurda yatarken pcyi kapattım daha sonra sabah kalkıp pc yi açtım bi baktım net yok.tabi hemen gerekli uygulamaları bende yaptım gine gelmedi internet bende müşteri hizmetlerini aradım arıza var mı yok mu? diye numarayı tuşladım 4 saat içinde geleceği söylendi neyse bende buu sefer telefonu kapatıp bi uyanıklık yapiyim dedim aradım ttneti gine bu sefer dayımların numarasını çevirdim kendisi başka semtte oturur ordada arıza varmış tesadüfe bak.sonra ayrı numara bu sefer amcamların nosunu çevirdim. ordada arıza varmış kendisi üsküdardadır. herneyze bende temsilciye baglandım kardeşim istin heryerindemi arıza var böyle böyle diye adam dondu kaldı bişey diyemedi. sonra sorunu ben hallettim 4 saat falan palavra adamlar arıza yoksa bile arıza yaratıyorlar.
aapociapobitanede ben anlatayım;Bitirmişsin olayı ( adamı )
bi gün laptopumu açtım modem çalışıyor ama internete bağlanamıyorum.E uzmanız ya orasından girdim burasından çıktım yok ne yapsam olmuyor sonunda bi halta yaramayacağını bile bile aradım malum numarayı.Yaklaşık 45 dk lık bir telefon görüşmesinde belki 10 defa modeme reset attım,modemi 10 defa yapılandırdım karşımdaki çocuk artık ağlayacak sinirinden tabii bende...Ama çocukta inatçı çıktı illa sorunu halledecek.Sonra bi an gözüm wireless ışığına çarptı.Sonra gündüz dışarıda işimin olduğu laptopun piline bi nebze katkısı olsun işim yarım kalmasın diye wireless ı düğmesinden kapattığım aklıma geldi.düğmeyi açtım o an bağlandım.sonrasımı tabii çocuğa bişi söylemedim salağa yatıp aaa bağlandı dedim sadece...
Evet itiraf ediyorum ve burada o ttnet çalışanından özür diliyorum
Ttnetten ne kadar nefret etsemde çocuğun bi suçu yoktu garibim 2 gün kendine gelememiştir
(asıl)insanı çileden çıkartan:toplam görüşme süreniz diyelim 7 dak. ise,bunun az kısmı sorununuzu görüştüğünüz, diğer büyük kısmı(asıl parayı ödediğiniz):size dinletilen müzik,bağlantı kuracağınız operatör tuşlarının sırasıyla tanıtımı(yeni abonelik,fatura bilgi.,kampanyalar,tanıtıcı reklamlar,önceki arıza kayıt,...)bekleyin sizi arkadaşıma bağl.da geçen süre,operatörlerimizin hepsi şu an meşgul,diğer müşterilerimize hizmet vermekte ,beklettiğimiz için özür dileriz de geçen süre(en aşırısı),modemin fişini çekin 10 sn.bekleyin de geçen süre,...vs,elinizde ahize bekletilen süreler.
DaRWeLLbende bi tane başımdan geçeni yazıyımBen oranın eski çalışanlarından biriyim ordan kimse seni ttbayiye yollamaz ttbayı fatura tahsılatı yapar sadece çözülemeyen sorunlarda (buyuk problemlerde) santrale ugraması bireysel olarak önerilir. lütfen doğru şeyler yazalım440375 aranır ve 10 dk boyunce saçma sapan müzikler..sonra bilmemne için 1 vs denir ve adsl bozuklukları denir ve karşıda kazma bi ses belirir
-iyigünler adınız nedir
-(bende hep gıcık olsun diye şemsettin derim :) söylenmsi zor oluyo diye :)
-size nsl yardımcı olabilirim semşettin bey :)
-telefonum açılınca internetim gidiyor ve geri gelmiyor
-evet şuanda internetiniz bağlı değil( yapma yauu sorundfa bu zaten)
-evet :S
-lütfen internet bağlantınızı kontrol edin. size yardımcı olabilmem için hattınızın bağlı olması lazım
-lan gerizekalı (içimden :) zaten sorun o yoksa niye arayım seni
-o zaman ben sizi bilmem kime yönlendiriyorum...
başka bi ses açar ve aynı şeyi tekrar anlatırsın
-modeminizin fişini çekip 10 sn sonra geri takın der(bu klasik öneri ama bnm sorunlarımda hiç işe yaramz)
-yaptığımı söylerim ve son cümle
-üzgünüm ama size yardımcı olamayacağım.lütfen en yakın ttnet bayisine başvurunuzen yakın ttnet e giidilir ama onların öneriside 440375 i aramaktır.
ve insan bu salak döngü içinde delirir..
fırsat bu fırsat alahını seven vursun :D
Bİ kere bende aramıştım net kopuyo dıye sonra halletttık... bu kadar mılletın bu no hakkında sorunları oldugunu bılmıyordum:))
tüm yorumlardan bu cıkıyo...==========>>>>
demekki netin 1-2 saat yokluğuna dayanamıyoruz acı gerçek...:))
bunların hizmet anlayışları ancak bu kadar işte
mydurocBen oranın eski çalışanlarından biriyim ordan kimse seni ttbayiye yollamaz ttbayı fatura tahsılatı yapar sadece çözülemeyen sorunlarda (buyuk problemlerde) santrale ugraması bireysel olarak önerilir. lütfen doğru şeyler yazalıyalanmı sölüycem yav adam beceremedimi en yakın telekoma yönlendiriyor.yeri yanlış sölemiş olabilirim ama yaptı bunu
geçen gece bende bir arıza yaşadım... nasıl bir arızaydı anlamadım. modemin sayfasına bile ulaşamıyordum... sabah kapı çaldı. baktım elde koca bir çanta ve aletle bir eleman geldi yarım saat uğraştı yaptı gitti. bence hiçte fena değildi.
e-eyupgeçen gece bende bir arıza yaşadım... nasıl bir arızaydı anlamadım. modemin sayfasına bile ulaşamıyordum... sabah kapı çaldı. baktım elde koca bir çanta ve aletle bir eleman geldi yarım saat uğraştı yaptı gitti. bence hiçte fena değildi.ilk kez duyuyorum..tebrikler :)
arkadaşalr ttnet kendini gerçekten düzeltmiş net hızı 400ü gemezken ttneti aradım biz bakıp sizi arıcaz dediler 15 dakka sonra aradılar ertesi gün ekip geldi yaptı gitti ttnet kendini baya düzeltmiş eskiden olsa adamalrın verdiği tek cevap sorun sizde ama artık yok böyle şeyler kafalarına taşmı düştü noldu anlamadım
DaRWeLLyalanmı sölüycem yav adam beceremedimi en yakın telekoma yönlendiriyor.yeri yanlış sölemiş olabilirim ama yaptımodem adsl ışığı problemı yasıyorsan ev telefon hattı tesisatında hıcbir paralel veya ek yoksa görüştüğün kişi sana bireysel önerisini yapmış en dogru olanını yapmış.
- 1
- 2