Notebooku yaklaşık 3 4 hafta önce ekranda titreme sorunu ile garantiye göndermiştim LCD data kablosu değiştirmişler geldikten sonra HDD ve Power adaptörü aşırı ısınmaya başlamıştı 1 hafta sonra ısınma var diye gönderdim ancak tozlu fan temizlenmiş donanımsal bi problem görülmemiştir diye gönderdiler ısınma problemi hala geçmiş değil ve acer çağrı merkezindekiler ürün değişimi olmaz dediler.Ayrıca cihaz geldiğinde klavye tam yerine oturmamış esneme yapıyordu USB portlarıda çalışmıyordu. Tavsiyeleriniz nedir ne yapmam gerekir ?????
Acer 6530G garantiden sonra problem
selam dostum, büyük ihitmalle işlemci üzerinde giden kanal soğutucıular yerine tam oturtulmamış olaiblir. klayve ise tırnaklarından dolayı tam oturtmamış olablir. teknik müdahale gerekibilr. istersen bilgiğim sağlm bu işiypaan notebook tamiri yapan servisler var yönlenditebilrim.
Bir Acer vakası daha. Geçmiş olsun.
evt öle oldu malesef teknik serviside sertech e vermişler :(
ısınsın yha göndermicem garantiye fln yansın laptop belki değişim olur o zaman ....appleapple tşk ederim ama garanti süreci bitmeden kasayı tamamen açmam kalan 1 yıl içinde daha büyük sorunlar çıkartırsa garantiden tamir yapılabilir garanti bitsin zten ilk bn açıcam :)
rica ederim dostum. valla umarım değiştirler. bi de 30 iş gününü tam dolsuran tek servis :D bakalım bekliyelim. bi sıkıntı olursa titretirsin ortak bi çözüm buluruz. ısı problemi önemli bir vaka. bknz. insan da ateş :D
bi kaç hafta sonunda dayanamadım artık bugün tekrar ardım acer ı sorun inverter de değiştirilmiş ekranın alt tarafı yanıyor dedim.
sorun inverter de maksimum parlaklıkta ekranın alt tarafı yanıyor neredeyse adaptör ve harddisk te aynı
hdd ye baktımda şu an 49 derece de.Bakalım kargo gelip alsın 2 3 hafta sonra görcez durumunu inş değişim yaparlar :)
2. kez yapmadılar ısınma sorunumu böqqq geldi artık tüketici haklarına başvuru yapcam
Muhtemel sorun anakartın chipsetinden. İstersen Notebook Merkezi ne götür, ücretsiz arıza tespiti yapıyorlar. Durumu değerlendirirsin. Garantisi yoksa zaten ücretli yaptırman lazım. Tavsiye edilecek bir kurum. Garantisi varsa tekrar merkez servisine gönder. Yapılmıyorsa kart yada cihaz değişimi yapsınlar. Adresi alırsın : www.notebookmerkezi.com