Öncelikle herkese merhaba.Yaklaşık 2 aydır çektigim rezaleti sizinle paylaşmak istiyorum.
çektigim maili sizlede paylaşmak istiyorum.Mail aşşagıdaki gibi bunu okuyunca nasıl tüketiciyi savunduklarını anlarsınız.
Mersin Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bilgi İşlem Merkezi'nde çalışmaktayım.Bilğisayar mühendisiyim.11.12.2008 tarihinde Kayseri Vatan Computer'den ACER marka bir laptop aldım.Vatan Computer teknik servisi 14 saat şarj sonunda bilgisayarın kullanıma hazır olacagını belirttiler.Kayseriden çalışmakta oldugum Mersin iline geldim 14 saat şarjda kalan ACER marka laptopum.Malesef ilk basışımda açılmadı.Birkaç dakika denememin ardından laptop açıldı.Ve bununla beraber laptopun sıkıntıları başladı.Daha yeni olmasına ragmen bazen mavi ekran geliyor bazen dinlemekte oldugum müzigin sesi bir alçalıyor ve bir artıyordu.Bunun gibi birsürü sıkıntı.Bu ilk pc açılımında ve bu sıkıntıların olduguna burada çalışan bilgi işlem merkezi çalışanları da gördü.1 adet avrupa birligi projesi başta olmak üzere eş zamanlı birkaç proje içerisinde aktif görev aldıgımdan ve Nigde Üniversitesi Yönetim ve Organizasyon bölümünde yüksek lisans yaptıgım için boş bir anı bile yakalamak bana çok uzak.Bilgisayarımın sıkıntılarını Kayser Vatan Computer'u arayıp bildirdim.Ürünün alımının ilk 1 ayı oldugu için bana pc yi gönderdigimde hemen yenisinin geri verilecegi söylendi.Pc yi alırken böyle bir şeyle bilgilendirilmedigim için bilmiyordum.Bilgisayarı hemen kargoya verdim.06.01.2008 tarihinde kargo bilgisayarımı Mersin Üniversitesinden geldi ve aldı.Ve sonra kimseden bir ses çıkmadı.Bir süre geçtikten sonra Kayseri Vatan Bilgisayarı aradıgımda bana pc min yetkili servise gönderildigi ve ordan bir sonuç gelmeden bir şey yapılamayacagı söylendi.Tam 30 iş günü boyunca hiçbir ses çıkmadı ACER yetkili servisinden.Tabi işim geregi bu 30 işgünü pc siz kalmak bana hem maddi hemde manevi kayıplara neden oldu.30 işgününü geçmesine karşın bana 13A0008015 M.Hizmetleri Formu ile ilgili ürününüz için 280$+KDV ücret belirlenmiştir diye bir mesaj geldi.Hemen Kayseri Vatan Computer'u aradım ve bilgisayarımın üzerine bir sıvı dökülmüş oldugunu ve anakartın bu sebeple bozuldugunu belirttiler.Bilgisayarı 10 parmagımı geçmeyecek kadar açtıgım , kullanmadıgım halde ki üzerine herhangibir sıvı dökmedigim halde böyle sorumsuzca oluşan bir sıkıntıyı nasıl olurda müşteriye mal etmeye çalışılır ben kesinlikle anlam veremedim.Sıfır dizüstü pc alıyorum para veriyorum kullanmadan benden 280$+KDV daha isteniyor.Ve sebep ise kullanıcının pc üzerine sıvı döküldügü iddiasıyla.Biliyorumki zaten 30 işgününü aşmış bir ürünün yenisini veya parsının iadesi söz konusu.Şu anda onu bile geri alamıyorum ve hala pc im yok.Ve ortada hiçbir sonuçta yok.Ben kullanmadıgım ve üzerine sıvı dökülmekle itham edildigim pc için hala para ödemekteyim.Bu nasıl bir sorumsuzluktur anlam veremiyorum.ACER yetkili servisinin bu sorumszca davranışının yanında Vatan Bilgisayarın ise müşterileriyle ne kadar ilgisiz ve alakasız oldugunu gördüm.Hergün dakikalarca telefon açtım ve her seferinde bir kişi bana dönecegini söyledi ve dönmedi devamlı ben aradım.Bu Kayseri Vatan Computer Müdüründen tutun müdür yardımcısına ve personel çalışanlarına kadar hepsi için geçerli.
İşim bilgisayar , yazılım , teknoloji ve aynı zamanda yöneticilik oldugundan dolayı bu yazıyı bu şekilde gerekli form sitelerinde , yöneticiligini yaptıgım gerek yerel gerekse avrupa birligi projesi olan haber menşeyli portallarda da aynen dile getirecegim.
Magdur durumda bıraktıgınız ve ilgilenmediginiz için diyecek hiçbirşey bulamıyorum...