ACER ve VATAN COMPUTER

akifbulbul
24-02-2009, 16:21   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Öncelikle herkese merhaba.Yaklaşık 2 aydır çektigim rezaleti sizinle paylaşmak istiyorum.
çektigim maili sizlede paylaşmak istiyorum.Mail aşşagıdaki gibi bunu okuyunca nasıl tüketiciyi savunduklarını anlarsınız.

        Mersin Üniversitesi Uzaktan Eğitim Bilgi İşlem Merkezi'nde çalışmaktayım.Bilğisayar mühendisiyim.11.12.2008 tarihinde Kayseri Vatan Computer'den ACER marka bir laptop aldım.Vatan Computer teknik servisi 14 saat şarj sonunda bilgisayarın kullanıma hazır olacagını belirttiler.Kayseriden çalışmakta oldugum Mersin iline geldim 14 saat şarjda kalan ACER marka laptopum.Malesef ilk basışımda açılmadı.Birkaç dakika denememin ardından laptop açıldı.Ve bununla beraber laptopun sıkıntıları başladı.Daha yeni olmasına ragmen bazen mavi ekran geliyor bazen dinlemekte oldugum müzigin sesi bir alçalıyor ve bir artıyordu.Bunun gibi birsürü sıkıntı.Bu ilk pc açılımında ve bu sıkıntıların olduguna burada çalışan bilgi işlem merkezi çalışanları da gördü.1 adet avrupa birligi projesi başta olmak üzere eş zamanlı birkaç proje içerisinde aktif görev aldıgımdan ve Nigde Üniversitesi Yönetim ve Organizasyon bölümünde yüksek lisans yaptıgım için boş bir anı bile yakalamak bana çok uzak.Bilgisayarımın sıkıntılarını Kayser Vatan Computer'u arayıp bildirdim.Ürünün alımının ilk 1 ayı oldugu için bana pc yi gönderdigimde hemen yenisinin geri verilecegi söylendi.Pc yi alırken böyle bir şeyle bilgilendirilmedigim için bilmiyordum.Bilgisayarı hemen kargoya verdim.06.01.2008 tarihinde kargo bilgisayarımı Mersin Üniversitesinden geldi ve aldı.Ve sonra kimseden bir ses çıkmadı.Bir süre geçtikten sonra Kayseri Vatan Bilgisayarı aradıgımda bana pc min yetkili servise gönderildigi ve ordan bir sonuç gelmeden bir şey yapılamayacagı söylendi.Tam 30 iş günü boyunca hiçbir ses çıkmadı ACER yetkili servisinden.Tabi işim geregi bu 30 işgünü pc siz kalmak bana hem maddi hemde manevi kayıplara neden oldu.30 işgününü geçmesine karşın bana 13A0008015 M.Hizmetleri Formu ile ilgili ürününüz için 280$+KDV ücret belirlenmiştir diye bir mesaj geldi.Hemen Kayseri Vatan Computer'u aradım ve bilgisayarımın üzerine bir sıvı dökülmüş oldugunu ve anakartın bu sebeple bozuldugunu belirttiler.Bilgisayarı 10 parmagımı geçmeyecek kadar açtıgım , kullanmadıgım halde ki üzerine herhangibir sıvı dökmedigim halde böyle sorumsuzca oluşan bir sıkıntıyı nasıl olurda müşteriye mal etmeye çalışılır ben kesinlikle anlam veremedim.Sıfır dizüstü pc alıyorum para veriyorum kullanmadan benden 280$+KDV daha isteniyor.Ve sebep ise kullanıcının pc üzerine sıvı döküldügü iddiasıyla.Biliyorumki zaten 30 işgününü aşmış bir ürünün yenisini veya parsının iadesi söz konusu.Şu anda onu bile geri alamıyorum ve hala pc im yok.Ve ortada hiçbir sonuçta yok.Ben kullanmadıgım ve üzerine sıvı dökülmekle itham edildigim pc için hala para ödemekteyim.Bu nasıl bir sorumsuzluktur anlam veremiyorum.ACER yetkili servisinin bu sorumszca davranışının yanında Vatan Bilgisayarın ise müşterileriyle ne kadar ilgisiz ve alakasız oldugunu gördüm.Hergün dakikalarca telefon açtım ve her seferinde bir kişi bana dönecegini söyledi ve dönmedi devamlı ben aradım.Bu Kayseri Vatan Computer Müdüründen tutun müdür yardımcısına ve personel çalışanlarına kadar hepsi için geçerli.

          İşim bilgisayar , yazılım , teknoloji  ve aynı zamanda yöneticilik oldugundan dolayı bu yazıyı bu şekilde gerekli form sitelerinde , yöneticiligini yaptıgım gerek yerel gerekse avrupa birligi projesi olan haber menşeyli portallarda da aynen dile getirecegim.

          Magdur durumda bıraktıgınız ve ilgilenmediginiz için diyecek hiçbirşey bulamıyorum...

Son Düzenleme: Serkan Karadaş ~ 24 Şubat 2009 23:42
Hayalet 26
24-02-2009, 17:36   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,018 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Selam.
Yapacağınız tek şey vakit geçirmeden bulunduğunuz yerdeki tüketiciyi koruma derneğine müracaat etmek.Başka türlü bir sonuç almanız zor görünüyor.

kirpikral123
24-02-2009, 17:41   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
772 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

bende aynı sıkıntıyı hp pavillionda çektim veçekmeyede devam ediyorum.bilgisayar ben aldıktan 1ay sonra bozuldu taire gitti gedli şimdi ise hız ve performans anlamında inanılma bir kayıp yaşamış durumda.Çok yavaş açılması dakikalar alıyor fanı aşırı dercede gurultulu hatta hiç susmuyor diyebilirim.teknik servise verdiğimde sapasağlam olan klavyede artık tuşlar neredeyse işe yaramaz hale gelmiş.ayrıca bilgisayarına 2milyar ve uzeri ara verenler hilton oteli yakınında denize nazır bir teknik serviste ağırlanıkren biz yani 2milyar altı para verenler izmirin kenar mahalleri dediğimiz bir yerin sanayi bölgesine gidiyor ve teknik servis hizmetini orada alıyoruz.Bu bence kişiliğe birhakarettir.Paramızla rezil olduğumuzun resmidir.

akifbulbul
25-02-2009, 09:37   |  #4  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Böyle şeyleri rahatlıkla nasıl yapabiliyorlar benim aklım almıyor.Bunun gibi şeyleri dile getirmeliyiz.Biz tüketicilerin hakkın bu kadar kolay yenemez.Gerçekten paramızla rezil oluyoruz....

viking20
25-02-2009, 17:42   |  #5  
viking20 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

inanılması zor,geçmiş olsun.

trinity
25-02-2009, 17:46   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,103 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

geçmiş olsun ilk olarak arkadaşın dediği gibi tüketici koruma derneğine veya direk bireysel olarak mahkemeye başvurun bildiğim kadarıyla bu işlerle iş mahkemeleri ilgileniyor siz bi dilekçe verin zaten onlar sizi yönlendirir

C@BİR
25-02-2009, 17:47   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
186 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

vatandan mal alınmaz keşke almadan önce forma yazsaydınız..geçmiş olsun.ben IBM bıosu yaktım tek kuruş almadan yaptılar garanti yok fatura yok yurt dışından gelmişti.Biri IBM biri ACER aradaki farkı görün..birde üzerine vatan eklenince....

akifbulbul
26-02-2009, 01:29   |  #8  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Acer yetkili servisinde yılmadan ne yaptım ettim en yetkili kişi ile görüştüm.Tavrı hiç hoş degildi."Ben servisimin arkasındayım onlar öyle diyorsa öyledir" dedi.Sizi çok fazla dinleyemem işinize geliyorsa tavrı takındı.Gerçekten helal olsun pişkinligin bu kadarı.Kanuni işlemleri de sordum bana 1-3 ay arası prosedür ve sonuçlanma sürer dediler.Ben bu süreyide geçiririm haklı oldugumu biliyorum.Ben ACER servisi gibi karşı tarafa çamur atmıyorum.Bakalım ne olacak ama bunun sonucunda maddi manevi davada açmayı düşünüyorum.

Benim istegim bu gibi sıkıntıların maximum seviyede tüketiciye ulaşması ve tüketicinin bu sıkıntıları görüp ona göre davranmaları.Umarım sesimi az da olsa duyurabiliyorumdur.

Burada bu yazıları okuyan ve yaan arkadaşlara bu konuyu taşıyabildikleri platformlara taşımalarını rica ediyorum.Yazan ve okuyan arkdaşlara çok teşekkür ederim....

gazelle54
26-02-2009, 23:05   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

durumun varsa dava ac derim ben.
ayrica müsteri herzaman heryerde haklidir, sana karsi böyle sorumsuzca davranmalari ayrica camur atmalari cok terbiyesizce.
ayriyetten kendilerinin yaptigi bi hatayi sana ödetmeleride cok adice.

akifbulbul
27-02-2009, 08:24   |  #10  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Dün Kayseri vatan computer ile görüştüm mahkemeye vermem için ise Acer in bir rapor göndermesi gerekiyomuş daha göndermemiş onu beklemem gerekiyormuş.Bu nasıl iş mahkemeye vermek için bile yine onlarımı bekleyecegim

akadircivas
27-02-2009, 16:17   |  #11  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
33 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

Kardeş Vatan'dan defalarca alışveriş yaptım. Bazılarında sorunlar da yaşadım. Anlamadığım nokta şu. Vatan'dan bir ürün aldığında bir kere orada açılıp açılmadığında bakarlar. Laptoplarda bataryayı takmadan bakarlar. Eğer iş yükleri çok yoğunsa ve ürünü kontrol edemiyorlarsa 3 gün süre verirler. Bu üç günün sonunda ürünü aldığın yere götürürsen değiştirirler. Daha önce 1 kasa ve monitörde bu işlemleri uyguladım.
Geçenlerde aldığım fotograf makinesi bozuldu. Alalı 10 ay olmuştu. Servise gönderdim bana aldığım günkü parayı iade ettiler.

Yaklaşık ayda 1 vatan internet şubesinden sipariş veriyorum. Ürünü kontrol edip gönderiyorlar.

Burada senin hatan bence ürünü yaşadığın yerde almaman olmuş. En azından internet şubesinden alsaydın bu sorunların hiçbirini yşaamzdın. Bende Mersin'de yaşıyorum ve elektronik aletlerimi vatandan alıyorum genellikle. Sana tavsiyem Vatan bilgisarın şikayet merkezini ara ve bir yetkili ile görüşmek istediğini söyle. Şubeyi boşver.

Saygılar

TuncaBozkurt
27-02-2009, 16:50   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

Ben de Vatan'dan sık sık alışveriş yaptım. Bu tür bir sorunla karşılaşmadım. Sadece bir kez, aldığım PSU kullanılmış çıkmıştı, gittiğimde hemen değişimini yaptılar.

Büyük olasılıkla sizin aldığınız laptop daha önceden satışmıştı. Satın alan kişi üzerine sıvı dökmüştü ve sonrasında Vatan'a geri getirmişti. Vatan'daki görevliler de bunu kontrol etmeden satılan ürünlerin yanına koymuşlardı.

Bu arada Tüketici Hakları Yasası'na bir göz atın bence. Bu tür durumları kapsayan bir madde vardır. Yasadan bu konuda neler yapabileceğinizi az çok öğrenebilirsiniz. Bu arada, eğer bir tüketici hakları derneğine gitmediyseniz hemen gidin. Prosedürlerin gerçeğini oradan öğrenebilirsiniz diye düşünüyorum.

akifbulbul
27-02-2009, 16:50   |  #13  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Mersinde Vatan Computer yok.Tatilde gezerken aldım.Bugün en yetkili kişilerinden biri beni aradı ve bilgisayarın üzretsiz yapılırsa kabul edermiyim diye sordu.Bende artık bu bekleyişten bıktıgım için eger en ufak bir problem çıkarırsa geri degiştirmek koşulu ile bilgisayarımı istedim.Bakalım gelen laptop nasıl olacak.

akifbulbul
11-03-2009, 13:20   |  #14  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Arkadaşlar hala bi neticeye varılmadı son olarak bilgisayarı para talep etmeden yapıp gönderdiler.Bilgisayarı gönderirkenki hali elime geçtigi halinden kat kat iyiydi.En son ACER de bu işin en üst kişisi olark söyledikleri Mustaf Dikan beyle görüştüm.Bana bilgisayarın en ufak bi sıkıntısında degişilecegi garantisi verildi.Ancak şu anda tekrar başa sarıp gidin hakkınızı hukiki yollardan arayın dediler.Acer ın yetkilisinin bu sözünü yemesi gerçekten kafalarda büyük bi soru işareti...?

Aradan tam tamına 3 ay geçti ben taksit yatırıyorum ama elimde kullandıgım herhangibir pc yok.

Helal diyorum bir tüketici bu kadar magdur edilebilir.

PcMaKeR
14-03-2009, 21:11   |  #15  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005
viking20
inanılması zor,geçmiş olsun.
viking neyin inannılması zor.

TR Burası başka biryerdemi yaşıyorsun.

bunlar her 10 kişiden birinde oluyor TR de. herkez yaptığı işi severek ve tutarlı yapsa işte o zaman inanması zor olur...

akifbulbul
15-03-2009, 15:42   |  #16  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

PcMaKeR gerçekten herkes üstüne düşeni yapsa o zaman inanması güç olur.

tuncab önceden üstüne sıvı dökülse bende bilgisayar hiç açılmazdı.Bende arada açılıyor arada açılmıyordu.ACER servisinin bana dedigi laptop servise gittiginde hiç açılmıyormuş.Agır bir kablo yanıgı varmış.Ana kart tamamen yanmış.Acayip bi tezatlık var.Laptopu alan kargocuyu buldum.Gönderirken onun gözü önünde bilgisayarı çalışır halde teslim etmiştim.O da şahit olacagını söyledi.Önümüzdeki hafta kaymakamlıga gidip dilekçemi verecegim.Bakalım ne olacak...

TuncaBozkurt
21-03-2009, 11:09   |  #17  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
akifbulbul
PcMaKeR gerçekten herkes üstüne düşeni yapsa o zaman inanması güç olur.

tuncab önceden üstüne sıvı dökülse bende bilgisayar hiç açılmazdı.Bende arada açılıyor arada açılmıyordu.ACER servisinin bana dedigi laptop servise gittiginde hiç açılmıyormuş.Agır bir kablo yanıgı varmış.Ana kart tamamen yanmış.Acayip bi tezatlık var.Laptopu alan kargocuyu buldum.Gönderirken onun gözü önünde bilgisayarı çalışır halde teslim etmiştim.O da şahit olacagını söyledi.Önümüzdeki hafta kaymakamlıga gidip dilekçemi verecegim.Bakalım ne olacak...

Açıkçası merak ediyorum ben de. Sonuçlardan haberdar edin bizi.

akifbulbul
21-03-2009, 17:19   |  #18  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Arkadaşlar bilgisayar elime geldi bu seferde bilgisayarın hard diski bozukmuş onu degiştirmiş servis sagolsun.Sıfır alınan bir bir bilgisayarın anakartı harddiski bozuk olurmu demeyin oluyor.Ama yine bilgisayar aynı.Hiçbir degişiklik yok.Kitlenip kalıyo bilgisayar.Ayrıyeten 20.02.2009 da belirtileln raporu istedigimde rapor elime 11.02.2009 tarihli olarak gönderildi.Olaya bakınki 11.02.2009 tarihi serviste kalma süresinin 30. işgününe denk geliyor. :) Dallas dizisi gibi maşallah.... Normal tarihin 9 gün öncesi bu nedir sizce??? Ve başka degişik ve ilginç bir olay ise bilgisayarın anakartının degiştirildigi serviş fişi nedense serviste yokmuş.Serviste bu işleme dair hiçbirşey yokmuş.Çok ilginç bende var ama..Bende olan şey serviste yok.Bilgisayarımın sadece seerviste hard diski degişmiş görünüyor :). Sanki biri bana bu bir kamera şakası  şuraya el salla diyecekmiş gibi. Bütün belgelerim elimde herşeyi ayen beyan istaplıyabiliyorum bakalım başvuru sonucu ne olaacak...

Süleyman.
21-03-2009, 20:05   |  #19  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
akifbulbul
Dün Kayseri vatan computer ile görüştüm mahkemeye vermem için ise Acer in bir rapor göndermesi gerekiyomuş daha göndermemiş onu beklemem gerekiyormuş.Bu nasıl iş mahkemeye vermek için bile yine onlarımı
öncelikle çok geçmiş olsun. bu tip problemler en anlı şanlı markalarda da oluyor. burası türkiye. o yüzden ta en başından işleri sıkı tutmak, kitabına uygun yapmak gerekiyor. hukukta, iddia bir şeydir, ispat ise ayrı birşeydir. en başından bunların olabileceğini düşünerek davranmak gerektir. tavsiyem iyi bir avukat bul. onun vasıtasıyla bu işi çöz. ama gerçekten iyi bir avukat. akademisyensin, arkadaşların da olabilir. bu işin cılkı çıkmış artık; ne demek rapor gelmeden dava açamazmışsın. dava açabilirsin. isteyen herkes, istediğine, istediği zamanda, istediği gerekçeyle dava açabilir. umarım tez zamanda çözülür problemin.

Süleyman.
21-03-2009, 20:12   |  #20  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009
akifbulbul
Arkadaşlar hala bi neticeye varılmadı son olarak bilgisayarı para talep etmeden yapıp gönderdiler.Bilgisayarı gönderirkenki hali elime geçtigi halinden kat kat iyiydi.En son ACER de bu işin en üst kişisi olark söyledikleri Mustaf Dikan beyle görüştüm.Bana bilgisayarın en ufak bi sıkıntısında degişilecegi garantisi verildi.Ancak şu anda tekrar başa sarıp gidin hakkınızı hukiki yollardan arayın dediler.Acer ın yetkilisinin bu sözünü yemesi gerçekten kafalarda büyük bi soru işareti...?

Aradan tam tamına 3 ay geçti ben taksit yatırıyorum ama elimde kullandıgım herhangibir pc yok.

Helal diyorum bir tüketici bu kadar magdur edilebilir.

bilgisayarı geri almayacaktın. sen onların eline, kendilerini garantiye alacakları bir sürü koz vermişsin. şimdi biz sağlam teslim ettik, müşteri garanti dışı olarak bozduğu aletten garanti talep ediyor deseler ne yapacaksın? daha doğrusu nasıl ispat edeceksin. raporlar onlarda, imzaları da atmışsındır. şimdi de dava aç istersen diye terbiyesizlik ediyorlar. acilen avukat bulmanı öneririm. daha fazla hata yapmadan...

Süleyman.
21-03-2009, 20:47   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

sinirlendim şimdi ya. çıkıp bi çay içeceğim. öncelikle mutlaka "iyi" bir avukat bul. acer'ın merkezine de durumla ilgili mail göndermeyi düşünebilirsin. belki işe yarar, yaramasa bile pes etmeyeceğini anlarlar. vaktiyle bir içecek firmasının marketteki ürünlerinde bozukluk vardı. 0800 hattını arayıp bilinçli vatandaş olarak haber vereyim, bana ne ya vaziyetinde olmayayım diyerek durumu bildirdim. tınlamadılar. amerika'daki merkezlerine mail attım. ertesi gün burayı zıplatmış olacaklar ki, bana gelip binbir özür dilediler, marketteki bütün ürünleri toparlayıp gittiler. meğer o saatte o bantta üretilenlerin hepsinde hata varmış.
arkadaşlar, böyle bir durum da başınıza gelirse, mutlaka, ürünü servise teslim ederken, teslim ettiğiniz ürünün durumu hakkında detaylı bir rapor tutturun. hatta fotoğrafını çekin ve firmanın imza yetkilisi kişiye -stand görevlisi kızlara falan değil- bunları kaşeletip imzalatın. aletin çalışır durumda olup olmadığı vs, mümkün olan herşey yazılı olsun. ve imzalı sureti sizde olsun. tüketici haklarınızı öğrenin.

akifbulbul
22-03-2009, 12:19   |  #22  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Ürünü almadım önce kabul etmedim vatan bilgisayar arayıp siz alın geregini yapın dedi.Kaymakamlıga başvuru yaparkende tüketici heyeti neden aldın dedi ben anlattım olayı kayseriyi aradık hem ben hemde kaymakamlıktaki başvuru alan hanım görüştü.Ürünü kabul etmedigime onların söylemleri dogrultusunda ürünün bende olduguna dair bir belge hazırlayıp gönderecekler.

Süleyman.
22-03-2009, 12:41   |  #23  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

inşallah mağduriyetiniz giderilir. eğer firmanın yaklaşımı art niyetli ise, ki bence öyle (özellikle rapor gelmeden dava açamazsınız gibi bir zırvaya bakarak) öyle bir belgenin size ne tür avantaj sağlayacağı tartışılır. sizin elinizde bilgisayarı teslim ettiğinizde çalışır durumda olduğuna, tuş takımının, anakart vesairenin düzgün olduğuna, su dökmediğinize dair sağlam delilleriniz olması lazım ki; anakart sudan dolayı hasar görmüştü düzelttik, filan kısım bozuktu yaptık, servis olarak garanti kapsamındaki işlemleri gerçekleştirerek müşterimize hizmet sunduk ama memnun olmamışsa kendi problemi dediklerinde ortada kalmayasınız. siz bir iddia ile servisi itham ediyorsunuz, bunu da sağlam olarak temellendirebilmeli, ispat edebilmelisiniz.
dediğim gibi, inşallah sorununuz çözülür.

akifbulbul
22-03-2009, 14:53   |  #24  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

Ürünü kargoya teslim ederken yanımda 2 kişi vardı.Ayrıyeten kargoyu teslim alan kişinn gözü önünde çalışan bilgisayarımı alt+f4 yaparak kapattım.Kagoyu teslim alan kişiyi daha sonra buldum ve konuştum.O kişi her durumda ben şahitlik yaparım ben çalışır  halde teslim aldım diyor.