acrobat reader'dan belge yazdıramıyorum

HPQ-User
26-07-2009, 21:31   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 29
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

asteriks sormuş:
acrobat programından belgeye yazdır dediğimde ''yazdırma işi başlatılamadı.yazıcı kullanılabilir mi?''diye mesaj alıyorum.yazıcımdan word ve excell dosyalarından çıktı alıyorum

Soru Türü: Donanım
İşletim Sistemi: Windows XP
Sistem Özellikleri:
Bilgisayarım windows xp 2002 versiyon.service pack 2 yüklü.intel pentium 4 1.70 ghz 1 gb ram.yazıcım hp 3320

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB6; InfoPath.2; .NET CLR 2.0.50727; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)

MBTGROUP
26-07-2009, 22:16   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,727 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Son sürüm yüklü değilse yükleyin   http://get.adobe.com/uk/reader/   

PcMaKeR
28-07-2009, 00:07   |  #3  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

Acrobat Reader ın yazdırma seçeneklerinde Varsayılan yazıcı sizin yazıcınız olmaya bilir. Control+ P ye basarak yazdırma ekranını çıkartın. Yazıcınızı seçip yazdırmayı deneyin. Olmadı tekrar A. Reader ı kaldırıp yükleyin.