ADSL SİZCE EN İYİ HANGİSİ

turboforce
14-04-2007, 19:46   |  #1  
turboforce avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 14
323 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Arkadaşlar ben TTNET ADSL hattımı kapatıp super adsl alacagım.Nedeni de sürekli bağlantı kopması ya o kadar sıkıldım ki son 2 aydır 15-20 dk gecmiyo bağlantı kopuyor.Modem değişti hatta baktılar nafile aranızda super adsl kullanan arkadaslar var mı varsa memnunlar mı?

Son Düzenleme: Serkan Karadaş ~ 15 Nisan 2007 01:02
erkanc
14-04-2007, 20:16   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,213 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2007

kardeşim geçeceksinde ne olacak yine telekom alt yapısıyla hizmet alacaksın bir tek ad değşikliği oluyor geri kalan hizmet aynı diğerleri de telekom alt yapısını kullanıyor

Banned
14-04-2007, 20:39   |  #3  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
268 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

doru sölüyo wallah bidaha baglatmaya kaksan 60 ytl baglantı ücreti veriyon gelipte kurmuyolar sen kuruyon  bence bi akç dilekçe ver sorun kalkar diyom  benim her ay  gb geçiyo diye 100 ytl yakın paare ödüyuodum bişe indirmedigim halde az baglandgım halde bi dilekççe verdim 30 ytl bu sefer gelmeye başladı sende yap kalkar herkesde kesilme olmuyo bişey vardır

selimhun
14-04-2007, 20:54   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
602 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006


Ben İstanbul da   Feneyolun'dayım...Anadolu yakası ..TTNet kullanıyorum ...Hiç koptuğunu görmedim. Bağlantı mükemmel. Hız da  TTNet in  belirttiği sınırlara uygun. ....

Sen bence bu arada modemini bi kontrol et..

Tüm  adsl servis sağlayıcları TTNet altyapısı kullanıyor.Haberin olsun!!!. Bu ne demek  ...Bağlantın TTNet de kötüyse ..''ABC''  adsl de de kötü olacak .!!!!


Saygılar

icakmak
14-04-2007, 21:27   |  #5  
icakmak avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
195 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

arkadaşlar ben süper adsl kullanıyorum ne kopma ne kırılma var
ayrıca ttnetten daha performanslı gerek download gerekse upload da ttnetide denedim tam bi karın ağrısı bi sorunun olduğu zaman karşında doğru dürüst konuşmasını bile beceremeyen kişilere derdini anlatmaya çabalıyorsun seni hemen başından savmaya çabalıyorlar

turboforce
15-04-2007, 13:54   |  #6  
turboforce avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 14
323 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007

Süper Adsl de kampanya var bu ay sonuna kadar ben ptesi konuşacam adamlarla ya gerçekten can sıkıcı arkadaşlar ben TTNET in müşteri hizmetleri ile zaten görüştüm eleman yolladılar eve hattı kesip tekrar bağladılar ama değişen bir şey yok yani o yüzden diyorum düşünün bi kere bi program indiriyorum %99 a geliyo bağlantı kopuyor sizcede can sıkıcı degilmi yani şimdi?

patatefrite
26-06-2009, 17:55   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2009
selimhun
Tüm  adsl servis sağlayıcları TTNet altyapısı kullanıyor.Haberin olsun!!!
Burada bir düzeltme yapmak isterim.  Diğer ADSL sağlıyıcılar Ttnet'in altyapısı kullanmıyorlar. Ttnet'in kendi bir altyapısı yok.  O da Superonline, Smile, TurkNet gibi Türk Telekom'dan kiralıyor.

Hızı, bağlantıyı etkileyen sadece türk telekom'un kabloları da değil bu ara.

Dediğin gibi modemi de olabilir mesela. Bu tarz durumlarda diğer ADSL sağlıyıcılar sana Ttnet'ten daha iyi destek verebilirler.  Ttnet çok büyük olduğu için, biraz devlet firması gibi olduğu içn pek yakından ilgelenmiyebilirler.  Diğer firmalar daha atak, daha iyi bir müşteri hizmet verip, modem sorunlarına daha hızlı yardımcı olabilirler.

melen
07-07-2009, 19:22   |  #8  
melen avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,638 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

UyduNet'te ekonomik. 10MB 29TL.
 

SonerESC
07-07-2009, 23:00   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

her zaman her yerde ttnet 2. olarak uydu net hiç kopukluk olmuyo desem yalan ama iyi hızlı

Son Düzenleme: SonerESC ~ 07 Temmuz 2009 23:03
Qromodynmc
07-07-2009, 23:03   |  #10  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

bu bağlantı kopmasında bi tuhaflık var ya,benim arkadaşlarda çok şikayet ediyolar bağlantı kopmasından ama ben 2 senedir kullanıyorum tık yok daha hiç kesilmedi ,bağlantı hızı gayet stabil +ben adananın köy gibi bir yerinde oturuyorum düşünün yani..

SonerESC
07-07-2009, 23:06   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

sizin modemde var ozaman bişilik ttnette deil bakın

şafak89
01-09-2009, 16:09   |  #12  
şafak89 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
2,522 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

bende düzeltiyim sadece quicknet kendi altyapısını hemde fiber kablolarla eviniz kadar döşeyim gerçek 10mb lık hzı veriyor ;)

Nickotin
01-09-2009, 18:14   |  #13  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
290 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009
Alıntı: şafak89  
bende düzeltiyim sadece quicknet kendi altyapısını hemde fiber kablolarla eviniz kadar döşeyim gerçek 10mb lık hzı veriyor ;)
Yanlışbilgi vermişsin   quicknet  sitelere  götürüyor fiber optik kabloyu bende zamanında çok sevinmişdim.

Benim sana tavsiyem uydunete geç, eyer kotalı kullanıyorsan 1mbps 4 gb kota uydunetin 10 mbps 5 gb kotalı tarifesi var... yanlız şöyle bi durum var 7 tl kablo tv parası vermek zorundasın bunlarda sabit hat parası almış gibi bişey oluyor.fiber optik kablo ile döşenmişse oturduğun yere quickneti dene derim

Onuralp Yılmaz
25-07-2010, 17:13   |  #14  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
922 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2010

Sene  2010 :) artık hepsi ayrı firmalar :D  TTNet,BİRİ   Tellcom  Superonline

tyfnkhrmn
03-08-2010, 17:07   |  #15  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
25 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

ttnet bnde cok yavas arıyorum santrale uzaksın dıyorlar bn aynı verıyı 100 ile indiriken santrale daha uzak arkadasım 200 le ındırıyor :S