Akıl Almaz, Türk Gücü.

PcMaKeR
18-03-2009, 21:21   |  #1  
PcMaKeR avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

Arkadaşlar konuyu mahsus buraya açtım. Güvenliğe sokmadım mahsus.

Aşağıdaki resme bakın.

Kırmızı kutu içindeki yazılara bakın.


Varmı böyle çocukça birşey ya.

Ya hacker timiyim diye geziyorlar.

bu timin sahibi 16 mı 14 yaşında bir velet.

akıl yaşta değil baştadır diyenlr olacak. o söz doğru ona birşey demiyorum ama şuna dikkat edin.

bir yerde bu siteyi kurdum ben falan filan üye arıyoruz daha doğrusu time katılacak adam arıyoruz diyordu.

çocuk işte.

Kaçınız büyük bir hacker gurubu gördünüz eleman arayan.

hanginiz çıkıpta ben hackerım benim timim olsun biz buyuz falan dediniz.

Saçmanın en alası.

Çok kızdım ya. adam blog scripti kullanıyor bir açık var sende git hmen sql ile açığa konu açtır ve en üste taşıt.

bu ne şimdi. hani çocuklar oluyor ya küçükken çok yaşardık.

bakk bu benim tabancam. sende varmııı gibi bir şey bu ya.

bakk biz hackerız sen bu siteyi güncelleme biz çökertiriz.

şimdi; ulen çocukca muamele yapacağına mail at adama güzelce uyar kardeşçe. Hani Türkün gücüydü. bu mu Türkün gücü.

Yazık yani.

O değil hazır script kullananlarda da suç var böyle lamerciklere oyuncak veriyorlar onlarda oynayarak biz böyleyiz falan diyorlar.


Chip te Forum için Snitz Forum Kullanıyor. Selçuk Bey gerekli kodları ve güenliği kendine göre yazmış ve chipin portalıyla entegre etmiş kullanıcı tabanını.

ve devamlı güncelliyor.

Şuradaki kızmam o kişi orada bilgi paylaşıyor dağıtıyor. Yasal mı değilmi orasını telekom düşünsün ama sen git şimdi başkası hacklemeden ben oraya bir yazı gömeyim oturtayım lafı yada başkası gelmeden adam gibi yap mı gibisinden düşündü anlamam. Ama insanca hani bizde derler ya usulca git mail at söyle birşey yap. bu ne şimdi. Bu şu demek biz burdayız bizden haberdan olun demek.

2 Aya kadar bir portal yazacam. 1.5 aydır devam ediyorum.

hadi bakalım profesyonel bir kişinin tek başına açık kaynak kodu olmayan bir portalı çökertsinler yada sql atağı yapsınlar.

çok değil 2 ay. sözümde dururum.

gideceğim sitelerine vereceğim bu link alın saldırın diyeceğim.

1 haftada mühlet diyeceğim.

Ben bizim insanımızı paylaşımcı tutumcu sanıyordum. Bu ne ya.

Chipte ben hiç böyle birşey görmedim.

hiçbir zaman 1000 mesaj yazan bir kişi değildim.

Bzde biliyoruz hacklemesini bilmem ne etmesini. hiç saldırdık mı hayır.

Daha paylaşıyoruz.

Bu portalda ne kadar yardım sever insan var onlar başkalarının sitesine girip şöyle böyle sert cvp veriyor mu. Tahminimce hayır.


çok konuştum ama haksız değilim arkadaşlar. Sonra bizi internette kötü sayıyorlar. TÜRKÜN GÜCÜ bu mu yaz boz.

Paylaşmak istedim. sizlerde paylaşırsanız düşüncelerinizi sevinirim.

Son Düzenleme: PcMaKeR ~ 18 Mart 2009 21:28
MBTGROUP
18-03-2009, 21:42   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,727 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

Bu adres şimdi hackerlerin buluşma adresimi yani?

PcMaKeR
18-03-2009, 21:45   |  #3  
PcMaKeR avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

sen yazıyı okudun mu tam. bu sözle tam okumamışsın gibi geldi.

bu siteyi hacklemişler sözde.

uyarmışlar diyelim.

MBTGROUP
18-03-2009, 21:47   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,727 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

"bir yerde bu siteyi kurdum ben falan filan üye arıyoruz daha doğrusu time katılacak adam arıyoruz diyordu.

çocuk işte.
Kaçınız büyük bir hacker gurubu gördünüz eleman arayan."

Bu yazıdan öle sandım.

PcMaKeR
18-03-2009, 22:05   |  #5  
PcMaKeR avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

ha tmm.

yok çömez işteç.

osmanefe
18-03-2009, 22:43   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,693 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Çocuk işte :)

Ahmet Ertuğrul
19-03-2009, 00:09   |  #7  
Ahmet Ertuğrul avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3,651 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

cracker ların hepsi çocuk mu?

ne zaman bi crack dosyasının readme sini okusam; şunda şunda, şu konularda bilginiz varsa bize şu adresten başvurun, timimize katılın falan diyo.

aa bi tane kırmızı yıldızım olmuşGülümseme

Son Düzenleme: Ahmet Ertuğrul ~ 19 Mart 2009 00:11
Kapalı Hesap (79876)
19-03-2009, 13:53   |  #8  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,252 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Milletimiz özentilerle dolmuş. Sırf hava atmak için
"bakın bakın ben site çökerttim". diyebilmek için. Düştükleri duruma bakın.

DaRWeLL
19-03-2009, 17:11   |  #9  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,851 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

çökerttiği sitede bişey olsa :))

_Neo_
19-03-2009, 17:26   |  #10  
_Neo_ avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
806 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

PCMaker çok güzel konu açmışsın,böyle bi konu açtığın için önce sana çok teşekkür eder ve saygılarımı sunarım.İnternet ortamı gelişip ve çocuklarda bunun içine girdikçe bu tarz şeylerin olması bizim Turk çocukları adına olucak bir şey.Ancak bu durum hiç iyi değil,en basiti bu çocuklar internet ortamından yararlanmak yerine kendilerine zarar veriyolarlar ki  tek kelime bu zararı anlatıyor üretmiyoruz,boş işlerle uğraşıyoruz,adam yapıyo biz kendi hırsımız için kullanıp kendimize zarar veriyoruz.Bunu yapan çocuk yada genc yasta 18 'lerde geçmiş bir delikanlıda olabilir.Bu şeyler hep ben iyim,ben şöyleyim psikolojisi ile olan şeyler.Bu psikoloji çocuklar uzerinden kaldırılmalı.
Bu arada parantez açıyım bu her çocuk yada kişi için geçerli değildir.

H@ckerCesur
19-03-2009, 17:35   |  #11  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,881 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

Yazının tamamını sana katılarak okudum.
Ortalık lamer kaynıyor. 3 - 5 numara ögreniyolar. Nedenini nasılını bilmeden hazır programlarla yaptıklarını hackerlik sanıyorlar. Ama hackercilikten öteye gidemezler. Sen de takma böylelerini. Ben de bir ara timim vardı ama üye çekmek için hiç bu yola başvurmadık. Bizim tim güvenlik üzerineydi ve sloganımız şuydu.

"Hacki, hacklenmemek için ögren."
Fakat bazı çekemeyenler senin siteye yaptıgını benim siteye de yapmaya çalıştı. Başarılı olamadılar ama beni soguttular.
Ama şimdikiler hava atmak için ögreniyo. Ve bir b*k var sanıyolar.

samsamsa
19-03-2009, 19:36   |  #12  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008

14-15 yaşında ne iş yaa Gülümseme cocuk işte ben bile o kadar araştırdım birşey bulamadım hack işiyle bu yaşımda .

Son Düzenleme: samsamsa ~ 19 Mart 2009 19:36
Selçuk İslamoğlu
19-03-2009, 19:51   |  #13  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,133 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003

Çorbada tuzum bulunsun. Tabii ki gençler olsun, çocuklar olsun, de-assembly olayının derinlere inecekler. Lakin arada bir fark var.

Ne zaman ki, "Racon", "Delikanlılıkla hava atma" olayı biter, bu da son bulur. Sorun ne internet ortamında, ne de bunları kötüye kullananlarda. Sorun toplumda. Toplum ne zaman başkalarına ne kadar zarar verebildiğiyle hava atmayı ayıp sayarsa, o kadar güzel olur dünya.

Banned
19-03-2009, 21:59   |  #14  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 0
558 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2008

arkadaşlar ne hack işinden anlarım ne de leamer kadar kabiliyetim var ama ufaktan bu konulara merak duymuş bir tc vatandaşı olarak ben sizlerin yorumlarına katılmıyorum. chıp forumda bu konuda çok önyargı var mesela o siteyi "hackleyen" çocuk hiç nete girmese dünyayı tanımasa iyi kötü hack olyaını öğrenip o siteyi szöde hacklemese siz ne kazanırsınız bir sorun kendinize insanların öğrenme güdülerini böyle bu çocuktur rezil herif ön yargısı ile kötülemeyin. mesela bu leamer arkadaş ilerde büyük bir hacker olsa çok sansayonal olaylara imza atsa ve sonra beyaz şapka takmaya kalksa nasıl olur. güzel olur değil mi ama bunların olması içinde bu küçük leamer sürecinden geçmeli sonra okulunu okumalı değilmi. bakın bir insanı böylelikle okuttuk.