ANAKART ALACAKLARA ALTIN BİR KURAL!!!!
Arkadaşlar! 
Anakartlar malum bir bilgisayarın olmazsa olmaz parçasıdır.
seçtiğimiz anakart özellik olarak ne kadar doyurucuysa bizim bilgisayar 
kullanmaktan alacağımız verimde o kadar fazla olur.
Bir çok anakart markası var.(asus-gigabayt-msı-foxcon-dfi v.b)
Bunların hepsi tanınmış markalar ve değişik özelliklerde anakart üretmektedirler.
 Anakartlar malum elektronik aletler aldıktan sonra sisteme entegre edilen anakartlar 
 sizi uzun seneler sorunsuzca idare edebileceği gibi
elinize ulaştığında çalıştığını hiç göremeyeceğiniz anakartlar la da karşılaşabilirsiniz
Büyük umutlarla para yatırdığınız ve garanti süreci içinde bir ürünü kullanamamak 
herhalde kullanıcılar için büyük bir üzüntü kaynağı olsa gerek.
 
  İşte bu noktada içinizdeki üzüntüyü atacak ve sizi rahatlacak 
  bir düşünce  aklınızda  beliriverir      -TEKNİK SERVİS-
 
  DURUN çok sevinmeyin karşılaştığımız sıkıntılı durumlarda can simidi gibi sarıldığımız teknik servislerin  
  (benim başımdan geçenleri okuduğunuzda) bırakın sıkıntılı durumunuzu ortadan kaldırmayı 
adeta kabus dolu günlerin başlangıcı olduğunu fark etmeniz uzun sürmeyecektir.
  Bunları boşu boşuna söylemiyorum, sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yermiş.  
  Yaklaşık 1 yıl önce asus P5NTWS   marka bir anakart aldım. 
  Kart sorun vermeye başladı kitlenme ve arasıra açılmama gibi sorunlardan 
  dolayı 4 kez çizgi elektronik servisine gitti. 
  İlk gittiğinde 2 hafta içinde bios güncellenerek geri gönderildi. 
  İkinci gönderdiğimde ARIZA YOK FULL TEST EDİLDİ TEST OK gibi teknik terimler eşliğinde kart geri gönderildi. 
  Üçüncü gönderişimde kartta bulunan arıza tespit edildi ve anakartın kuzey köprüsü değiştirildi 
  kart testleri geçemedi ve çalıştırılamadı ve kartın değiştirilmesine karar verildi. 
  Anakart değiştirildi ve kargoya verildi .Ben yeni ve sorunsuz anakartımı heyecanla kargodan alıp sistemi kurdum.
 Power tuşuna basıp açılmasını bekledim.Tabi bu beklemenin saatler sonra nafile bir bekleyiş olduğunu anladım.
Çünkü anakart  çalışmıyordu.
 
  Bunun üzerine Çizgi elektronikle irtibata geçtiğimde kartın  servise geri gönderilmesi gerektiğine karar verildi kartı tekrar  servise gönderdim servise gönderdikten hemen sonra kartın seri numarasını kontrol ettiğimde ne göreyim 
  benim eski ürünle değiştirilen bu anakart 2 ay önce servise arızadan dolayı giriş yapmış.
  Çizgi elektronikle tekrar irtibata geçip durumu anlattığımda söylenenler karşısında sinirden adeta buz kesildim dilim   tutuldu ne söyleyeceğimi bilemedim
  Karşımdaki şahıs anakartı yenisiyle değiştirmek gibi bir zorunlulukları olmadıklarını ellerinde bulunan başka model fakat   ikinci el anakartlarla   değiştirebileceklerini söyledi.
Bütün bunların sonunda ben şunu anladımki bir ürün alırken ilk önce teknik servisin güvenilirlik ve müşteri memnuniyetine verdiği öneme bakılmalı
  Umarım bu anlattıklarım anakart veya bilgisayar parçası alacaklara yol gösterici olur da 
  sizde yoğurdu üfleyerek yemek zorunda kalmazsınız.