anakart USB3 uyumu??

cestmoi
15-11-2012, 23:20   |  #1  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

selam arkadaşlar. ASUS M5A97 R2.0 AMD 970/SB950 AM3+ DDR3 2133MHZ (O.C.) USB 3.0 SATA 3.0 ANAKART model usb 3 destekli bu anakartı usb2 destekli bi kasa için kullanabiir miyim? usb3 lerde sistem genelde geriye dönük olarak üretiliyor o halde usb2 kasaya uyumlu mudur? teşekkür ediyorum. yanıtlarınızı acilen bekliyorum.

DiamondMines
15-11-2012, 23:27   |  #2  
DiamondMines avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 988
10,394 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2012

kullannırsın tabi sorun olmaz. zaten kasanın usb 3 esteği yoksa ön panelden giriş yapamazsın ama ilerde usb 3 alırsan arka panelde girişi olması lazım. usb 2 girişi varsa kasanın ön panelinde normal şekilde usb 2 olarak çalışır. anakartın doğru yerine tak kabloları yeter.

Kapalı Hesap (172709)
15-11-2012, 23:29   |  #3  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 48
2,757 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

aynı konu üçüncü defa açılmış

https://www.chip.com.tr/forum/usb-3-anakart_t255310.html
https://www.chip.com.tr/forum/usb3-anakart-kasa-uyumu_t255311.html

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (199939) ~ 15 Kasım 2012 23:31
murat5038
15-11-2012, 23:30   |  #4  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 681
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012

USB 2.0 lı bir flash beleğimi mesela usb 3.0 lı anakartına taksan çalışırmı diyorsun yada Usb 2.0 destekli bir anakarta usb 3.0 PCI kartınımı taksan çalışır demeye çalışıyorsun.

murat5038 bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
cestmoi
15-11-2012, 23:32   |  #5  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

güzel kardeşim para kaznmak kolay değl. akıl akıldan üstün emin olmaya çalışıyorz burda ;)

cestmoi
15-11-2012, 23:36   |  #6  
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010
Alıntı: murat5038  
USB 2.0 lı bir flash beleğimi mesela usb 3.0 lı anakartına taksan çalışırmı diyorsun yada Usb 2.0 destekli bir anakarta usb 3.0 PCI kartınımı taksan çalışır demeye çalışıyorsun.
 

mm... tam olarak öyle değil. anakart slot ları yani çıkışı ile kasanın uyum sağlar mı diye sormuştum. bildiğim kadarıyla USB3 geri dönük üretiliyor flash için falan filan

murat5038
16-11-2012, 00:24   |  #7  
murat5038 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 681
6,682 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2012
Alıntı: cestmoi  
 

mm... tam olarak öyle değil. anakart slot ları yani çıkışı ile kasanın uyum sağlar mı diye sormuştum. bildiğim kadarıyla USB3 geri dönük üretiliyor flash için falan

 Siz heralde front panel kasa ile gelen usb 3 veya 2 bağlantılarının anakarta takablirmiiym sorusunu soruyorsunuz Eğer öyle ise tabi takabilirsiniz.Hangi USB seçimi yapılırsa o usb nin kendi gücünü veriir yani 3 taktıysan 3 nın ki 2. takdı isen 2. nın kini verir.