Bilsis firmasına Asus f3sv240dr model dizüstü bilgisayarımı ekranda beliren mavi çizgiler nedeniyle gönderdim. Ekran kartının arızalı olup, değişmesi gerektiğini, ayrıca menteşenin de kırılmak üzere olduğunu söylediler. Kabul ettim 300 TL peşin ödeme yaptım. 1 ay sonra bilgisayarım geldi. Menteşe özensiz yapılmıştı, ayrıca kapağında çizik vardı. Yapılan işlemle ilgili talep etmeme rağmen fatura da göndermediler. Üstelik aynı arıza 2 hafta sonra tekrar etti.
Aradım, tekrar göndermemi söylediler. Arızanın ne olduğunu detaylı bir şekilde yazdım. 1 ay daha firmada kalan bilgisayarımı, defalarca telefonla aradıktan sonra gönderdiler. Bilgisayarımı aldığımda şok oldum. Çünkü bilgisayarıma hiçbir işlem yapılmamıştı. Ekranda beliren mavi çizgiler aynen duruyordu. Telefonla firmayı aradım, teknik servise bağladılar. Teknik servisteki görevli bilgisayarı ısrarla tamir ettikleri söylüyordu. Ama bilgisayarım aynı şeyi söylemiyor. Şimdi bunlara karşı ne yapabilirim?