Arızalı ASUS bilgisayar

atlantis2008
27-11-2011, 19:44   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

Bilsis firmasına Asus f3sv240dr model dizüstü bilgisayarımı ekranda beliren mavi çizgiler nedeniyle gönderdim. Ekran kartının arızalı olup, değişmesi gerektiğini, ayrıca menteşenin de kırılmak üzere olduğunu söylediler. Kabul ettim 300 TL peşin ödeme yaptım. 1 ay sonra bilgisayarım geldi. Menteşe özensiz yapılmıştı, ayrıca kapağında çizik vardı. Yapılan işlemle ilgili talep etmeme rağmen fatura da göndermediler. Üstelik aynı arıza 2 hafta sonra tekrar etti. 

Aradım, tekrar göndermemi söylediler. Arızanın ne olduğunu detaylı bir şekilde yazdım. 1 ay daha firmada kalan bilgisayarımı, defalarca telefonla aradıktan sonra gönderdiler. Bilgisayarımı aldığımda şok oldum. Çünkü bilgisayarıma hiçbir işlem yapılmamıştı. Ekranda beliren mavi çizgiler aynen duruyordu. Telefonla firmayı aradım, teknik servise bağladılar. Teknik servisteki görevli bilgisayarı ısrarla tamir ettikleri söylüyordu. Ama bilgisayarım aynı şeyi söylemiyor.  Şimdi bunlara karşı ne yapabilirim?

O_uzHaN
27-11-2011, 19:49   |  #2  
O_uzHaN avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,061 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

firmayı ara biraz bağır çağır biraz da küfret hemen anlıyolar hatalarını
denendi test edildi :) başka dilden anlamıyorlar malesef

atlantis2008
27-11-2011, 21:59   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

O_uzHaN, dediklerini yaptım. ama adamlar o kadar pişkin ki kale bile almadılar.

Tekno_Loji
27-11-2011, 23:04   |  #4  
Tekno_Loji avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 35
1,677 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

Aşağıdaki linkte illere ait telefon numaraları var, telefonla arayıp ne yapman gerektiğini öğrenip gerekirse Tüketici hakları mahkemesine başvurabilirsin. 

http://www.tuder.net/index.php?o ... view&id=22&Itemid=1

Son Düzenleme: Tekno_Loji ~ 27 Kasım 2011 23:10
atlantis2008
29-11-2011, 20:39   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2011

şikayetvar.com sitesine yazdım. fakat bu sitenin tarafsız olduğuna inanmıyorum. sorunum çözülmedi diye ısrarla belirtmeme rağmen bir türlü düzeltmediler. tüketicinin mi firmanın mı yanındalar bir türlü anlayamadım.

A_Jerusalem_N
30-11-2011, 22:13   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
230 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Bende bir ASUS notebook'a sahibim.Ankara'daki servisine gönderirim hep.Problem olmadı hiç.Nasılsa kargo ücretleri ondan güzelcene sorununu belirten bir kağıt yapıştır.Sorunu halledeceklerinden eminim.(ASUS firmasıyla hiç alakam yok.)