Arkadaşlar Ramlerimde Bu Degerleri gördüm....

TeknoEA
26-03-2012, 00:00   |  #1  
TeknoEA avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
30 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2012

arkadaşlar bu degerler nedir şuan 9-9-9-24 degerinde çalışıyo 
5-5-5-12 yaparsam biostan nolur 
şimdiden allah razı olsun

Kapalı Hesap (203561)
26-03-2012, 00:17   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 136
4,310 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

Ramlerden pek bir şey anlamam ama senin ramin 667 mhz sanırım ve bunu 533, 400 gibi değerlere düşürebiliyorsun. Kısacası bu değeri düşürmen bir işe yaramaz. Tam tersi mhz ne kadar yüksekse o kadar iyi. 

ccc KINAŞLI ccc
26-03-2012, 00:20   |  #3  
ccc KINAŞLI ccc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 8
1,653 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

5-5-5-12 yaparsan ne olur güzel soru :D

Valla çözemedim şimdi bu sorunun şıkları filan yokmu veya cevap anahtarı :D
========================================================
Bende ne olacağını bilmiyorum yapta görelim bizde n'luyomuş :D

İzmirlifare
26-03-2012, 09:53   |  #4  
İzmirlifare avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 37
1,391 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2011
Alıntı: TeknoEA  
arkadaşlar bu degerler nedir şuan 9-9-9-24 degerinde çalışıyo 
5-5-5-12 yaparsam biostan nolur 
şimdiden allah razı
BU RAMLERİNİN BOŞDA İKEN HIZLARI. BİR OYUNA GİRDİĞİNDE EN ÜST SEVİYEYE ÇIKAR. YANI 667 HMZ. 9-9-9-24 DE GECİKME SÜRESİ YANI O HIZA NE KADAR SÜREDE ÇIKACAĞI VE İNECEĞİNİ GÖSTERİR. RAM'İN CL9 DİYE TAHMİN EDİYORUM. DİYELİM İNTERNETTE İKENDE 533 MHZ. 7-7-7-20 DEĞERLERİ VAR. DİĞERİNDEN DAHA HIZLI MAKSİMUM HIZA ULASIRSIN. MASAÜSTÜNDE HİÇBİRSEY YAPMIYORKENDE 333 MHZ OLUR RAM HIZIN. YANI KORKULACAK BİR SEY DE YOK. AMA 5-5-5-12 YAPARSAN RAMLERİN SAĞLAM DEĞİLSE VOLTAJ TARAFINDAN KURBAN EDİLİR :D BENCE YAPMA