Asus Garanti Hakkinda Yardim!

oadem13
04-04-2012, 15:35   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
6 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2012

Laptopum 26/11/2011 den baslayarak 24 ay garantili. Bundan 2 ay  once batarya omrunun bitmesinden dolayi servise gonderdim ve aldiktan bir ay sonra bataryanin degismesine ragmen yine ayni problemi verdi. Garanti belgesinde ayni ariza iki kere tekrarlanirsa urunu degistirebilirmisiz. Sorum su degistirme olyinda ayni bilgisyaimi veriyorlar yoksa baska secenegimiz varmi. Mesela ayni ozellikli veya daha fazla ozellikli (orn i3 ise  i5) alma sansimiz varmi fiyat farkli veya farksiz. Umarim derdimi anlatabilmisimdir. Simdiden tesekkurler

Kapalı Hesap (203105)
04-04-2012, 16:18   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 4
4,414 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

bunu asus un teknik servisiyle görüşmen gerek bilgiğim kadarıyla asus un teknik servisi de çizgi elektronik ara görüş biz ne söylesek boş

byX81
04-04-2012, 20:48   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
9 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012
Alıntı: oadem13  
Laptopum 26/11/2011 den baslayarak 24 ay garantili. Bundan 2 ay  once batarya omrunun bitmesinden dolayi servise gonderdim ve aldiktan bir ay sonra bataryanin degismesine ragmen yine ayni problemi verdi. Garanti belgesinde ayni ariza iki kere tekrarlanirsa urunu degistirebilirmisiz. Sorum su degistirme olyinda ayni bilgisyaimi veriyorlar yoksa baska secenegimiz varmi. Mesela ayni ozellikli veya daha fazla ozellikli (orn i3 ise  i5) alma sansimiz varmi fiyat farkli veya farksiz. Umarim derdimi anlatabilmisimdir. Simdiden
Sanırım sana bu konuda en çok yardımı yapabilecek kişi şuanda benim. Çünki benim pcde servisten gelemedi 20 iş gününü doldurdu ama dediklerine göre yapılamamış. Bundan dolayı eğer aynı marka / model piyasada varsa değiştirebilirsin ancak yoksa fiyat farkı olarak başka bir pc alabilirsin o sana kalmış ister acer al ister asus iste toshiba farketmez. Tek olay senin pcnin altında bir ürün olmucak. Sen illaki farkı ödiceksin veya aynı model varsa onu alıcaksın. İyi günler

free_x_man
04-04-2012, 23:31   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
475 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2004

hayır kesinlikle yanlış...teknik servisler müşteriyi kandırıyor,ürünü ya birebir sıfırı ile yoksa aynı marka bir üst modeli ile değiştirmek zorunda,kesinlikle yanaşmayın kanunlarda sze tanınan hakkınız tam olarak budur.
birebir ürün değişimi,para iadesi isteme hakkınız var.aynı ürün stoklarda yoksa bir üst modeli verecek size....