Asus laptop hakkında

sinan354
22-05-2009, 16:28   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
533 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

Bayan bir arkadaşım 27.10.2008 tarihinde teknosadan asus F80S200DV marka ve modelde bir laptop aldı ve takılmalar yaptığını,aşırı ısındığını,ekranda sürekli donmalar olduğunu söyledi.bana iletti sorununu ben de tüm uğraşlarıma rağmen tam istediğim sonucu alamadım.asus live update programıyla bios güncellemesini denedim yaptı ancak restart tan sonra aynı güncelleme kodlu bios update tekrar çıktı.birçok defa denedim ama bitürlü gerçekleşmedi.ben de format atmakta buldum çareyi.bios update gerçekleşmeyeceğini en azından donmaları yok etmek maksadıyla.ancak format atmama rağmen yine de düzelmedi ve o günden sonra çok da üzerinde durulmadı.en son 27.04.2009 tarihinde istemeyerek de olsa servise gitmesine karar verdim.bursa da ikamet ettiğimden herhangi bir teknosa mağazasına bıraktım onlar da istanbul da bulunan asus teknik servisine göndereceklerini söylediler.15.05.2009 tarihinde bilgisayar bıraktığım teknosa mağazasına geldi ve almaya gittim.mağazada bulunan bayan kontrol amaçlı olarak çalıştırdı bilgisayarı.ancak daha karşılama ekranında bilgisyarın tüm pikselleri birbirine girerek dondu.tekrar gitmesi gerektiğini söylediler.yapılan eylemler olarak bios update ten söz edilmiş ancak sorun hala devam etmekte.tekrar arıza formu doldurlar ve şu an hala serviste.servisi onlarca defa aradım ama serviste bir yetkili ile konuşmak mümkün değil.bir bant kaydı çıkıyor ve önümde 10 kişi daha beklediğini söylüyor ve 2 dk gibi bir sürede birinci bekleyen oluyorum ama ne hikmetse 10dk boyunca hiç kimse telefona cevap vermiyor.bir kez bile teknik servisten biriyle konuşamadım.arkadaşımın üniversite son sınıfta okuması maksadıyla ve tez vermesi sebebiyle aşırı derecede mağdur durumda.teknosaya gittim acaba sorun giderilene kadar bir bilgisayar tahsis edilir mi diye ancak hiçbir fima bunu sağlamadığını söylediler.daha sonra konuşmalarımızda bilgisyarın serviste 30 iş günü kalırsa ve yapılmazsa yenisi ya da para iadesinin olup olmayacağını sordum ve evet var dediler.ancak bu bilgisayar servisten çıktığı için ve ikinci defa gittiğinden sürenin yeniden başladığını söylediler.bu duruma çok şaşırdım ve bilgisyarı teslim aldığıma dair bir belge olmadan bu şekilde bir işleyiş olmasına anlam veremedim.eğer yapılmazsa yine ne olacak dediğimde tekrar gider ve üçüncü seferde de aynı arıza espit edilir ve yapılmazsa ancak değişim veya para iadesi olurmuş.evet böyle bir sorun yaşadım ve hala yaşamaktayım.asus teknik servisinin beceriksizce iş yapmasından hatta hiç birşey yapmayıp bilgisayarı tekrar göndermesinin cezasını çekmekteyim.yaşadığım sorunları anlatmak istedim iyi günler dilerim herkese.

Süleyman.
22-05-2009, 16:49   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
16,587 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Yaşadığınız sorunları güvenilir ve iyi bir avukata anlatın. Sorununuz kısa zamanda çözülecektir.

Son Düzenleme: Süleyman. ~ 22 Mayıs 2009 16:49
sinan354
22-05-2009, 16:59   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
533 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

son çare olarak o kaldı artık.bir insan bu kadar mağdur edilmez.işi gücü bırakıp mahkemeye vermek lazım.asus marka bişey almaya tövbe ettim.teknik servisi sıfır.

Fatih_ARMAĞAN
22-05-2009, 17:02   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
sinan354
son çare olarak o kaldı artık.bir insan bu kadar mağdur edilmez.işi gücü bırakıp mahkemeye vermek lazım.asus marka bişey almaya tövbe ettim.teknik servisi sıfır.
Bence bu sıkıntıyı Asus a değil Teknosaya mal etmelisiniz. belkide bu konudan asus hiç bilgisi bile olmayabilir.

Feel Good
22-05-2009, 17:05   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,688 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008
sakarboy
Bence bu sıkıntıyı Asus a değil Teknosaya mal etmelisiniz. belkide bu konudan asus hiç bilgisi bile olmayabilir.
katılıyorum. Benim de bir akrabam teknosadan laptop almıştı. Laptop ile ilgili bir sorun çıktı şuan ne olduğunu hatırlamıyorum. Fakat Teknosa sorun çıkardı ve laptobu almadı ve bu yüzden teknosayı mahkemeye verdiler. Allahtan sonra alacaklarını aldılar. Ben de o gün bugündür teknosaya hiç sıcak bakmıyorum nedense.

sinan354
22-05-2009, 17:12   |  #6  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
533 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

arkadaşlar burada teknosa sadece aracı.benden aldığı ürünü istanbul daki asus teknik servisine iletiyor.elimde de asus teknik servisinin onarım kağıdı var bios update yapıldığına dair.zaten teknosadan gönderirken şikayetime de belirtildi.olay tamamen asusla alakalı.yapıldı diye gönderilen bilgisayar aynı sorunları gösterdi.teknosanın da bu konularda sütten çıkmış ak kaşık olmadığını gayet iyi biliyorum ancak bu defa sorun asusla.teknosadaki görevli de bana yardımcı oldu ve hatta 3günde bir asusu arayarak durum tespiti yaptı.

Fatih_ARMAĞAN
22-05-2009, 17:20   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,804 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2008
sinan354
arkadaşlar burada teknosa sadece aracı.benden aldığı ürünü istanbul daki asus teknik servisine iletiyor.elimde de asus teknik servisinin onarım kağıdı var bios update yapıldığına dair.zaten teknosadan gönderirken şikayetime de belirtildi.olay tamamen asusla alakalı.yapıldı diye gönderilen bilgisayar aynı sorunları gösterdi.teknosanın da bu konularda sütten çıkmış ak kaşık olmadığını gayet iyi biliyorum ancak bu defa sorun asusla.teknosadaki görevli de bana yardımcı oldu ve hatta 3günde bir asusu arayarak durum tespiti yaptı.
bence direk asus la siz muhatab olmalısınız. Teknosa personeli sadece standart prosedürleri uygulayıp olayın üstüne düşmüyor.

Asus teknik servisi bana 5 dk uzaklıkta. ve sürekli gttiğim bir yer bu tip durumlarda üstlerine düşmelisiniz direk siz muhatab olmalısınız. ısrarcı olmalısınız.

servisten çıktığını söylediklerinde ikinci defa gitmesine karşın sizde evrak olmaması bişey ifade etmez o evrak teknosa yetkilisnde oldugundandır.

ben asus a ürün teslim ediyim 30 iş gününde bana geri gönülmesin ben ordan yeni laptop alırım. bu tür durumlarda teknik servisle birebir görüşmelisiniz.

bu tür konuları yıllarca yaşadım. ve özellikle asustan bu tip sorunlardan bir çok kez sıfır üün aldım.

Hp dede çok sık rastladım. hatta verdiğim notebook un 2 model üst versiyonunu sıfır aldım.
ısrarcı olun hakkınızı sonuna dek arayın.

teknosa vb firmalarınaracılı ile olacak iş değil. firma sizi daha çok kaale alacaktır.

ist de yaşayan bir eşiniz dostunuz var ise onun aracılıgı ile ist çamlıca daki servisine gönderin.

Asus un avukatı felan değilim. ben bir teknoloji sever olarak bunun Asus mal etmek haksızlık olur Bu bir elektronik cihazdır İster sony olsun ister asus olsun ister hp vs. olsun farketmez bunlar arıza verir olağan şeylerdir.

saygılar.

Son Düzenleme: Fatih_ARMAĞAN ~ 22 Mayıs 2009 17:21
sinan354
22-05-2009, 17:46   |  #8  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
533 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

haklısınız ben de direk asusla bağlantı kurmak istedim ama bir türlü telefonla ulaşamadım.30 iş günü konusu da, servisten çıkmış olduğu için süre yeniden başlıyormuş.kendi bilgilerim doğrultusunda bu cihazın sorunlu olduğu kanısındayım ve hiçbir şekilde yapılamayacaktır.bi kere bios update tutmuyor.en iyisi gece gündüz açana kadar asusu aramak.görüşleriniz için sağolun.