asus laptoplar hakkında bilgi

1x2C
12-10-2011, 09:21   |  #1  
1x2C avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
114 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

arkadaşlar asus bi laptop alıcam ama nası bi laptopdur asus bilmiyorum anakart vs şeylerde iyi olduğunda herkes gibi bende hemfikirim ama laptopları hakkında bi bilgim yok kullanan ark.lar varsa bilgi alabilir miyim sonradan pişman olmak istemiyorum alacaım laptop şu http://www.vatanbilgisayar.com/N ... _ID=52972#allImages özellik ve donanım olarak bana iyi geldi ama kendisi nasıldır kullanan ark.lardan yardım rica ediyorum şimdiden teşekkürler...

dasti
12-10-2011, 10:25   |  #2  
dasti avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,963 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2011

asus piyasadaki sağlam markalardan birisidir. o yüzden biraz fiyatları uçuk olabiliyor.  ama güzel bir tercih yapmışsın bence.

Mertcan0725
12-10-2011, 10:49   |  #3  
Mertcan0725 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

Arkadaşa, Asus yorumu için katılıyorum ancak tercihe gelince pek doğru bir seçim değil bence.Giriş seviyesi bir ekran kartı kullanılmış(bu oyunlar için göz ardı edilmemeli) ve işlemci yeni nesil olmalı diye düşünüyorum.

1x2C
12-10-2011, 11:05   |  #4  
1x2C avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
114 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

yok bunu oyun için kullanmıcam saten öle yapıcak olsam ati ekran kartına sahip olanını almazdım sadece net ve gerekli işler olduğunda fln kullanıcam fazla zorlamıcam saten oyun oynarsamda öle yüksek özellikli oyunlar tercih etmem bana sadece sağlam mıdır değil midir o lazım servislerle uğraşmak can sıkıcı oluyo çünkü...

Mertcan0725
12-10-2011, 11:22   |  #5  
Mertcan0725 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

Oyun için kullanılmayacaksa uygun bir notebook.Asus notebook kullanmadığım için yorum yapamayacağım fakat arkadaşında dediği gibi Asus, notebook pazarında sağlam markalardan biri.Yinede almadan önce bu model hakkında yorumları almanız daha iyi olur.

1x2C
12-10-2011, 11:26   |  #6  
1x2C avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
114 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

teşekkürler...

Mertcan0725
12-10-2011, 11:31   |  #7  
Mertcan0725 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
1,706 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2010

Rica ederim.

orkan.akgun
12-10-2011, 16:30   |  #8  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
74 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

aynı notebook un k53s modeline bakmanı öneririm (tasarım olarak daha gzl ) performansından memnun kalırsın ve kalitesinden fakat lcd sinde biraz kaliteden ödün vermişler pixelleri belli oluyor almadan önce iyice bir denemeni test etmeni öneririm.ve hoparlörleri boguk ses çıkartıyor son ses açtgın zaman ayar bile yapsan kulaklarını birz rahatsız ediyor.müzik dnlerken kulaklıkla dinlemek zorundayım :D önerim bilgisayarı al alırkende 2+1 speaker al :D

Son Düzenleme: orkan.akgun ~ 12 Ekim 2011 16:34
metin5252
13-10-2011, 09:22   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2011
Alıntı: 1x2C  
arkadaşlar asus bi laptop alıcam ama nası bi laptopdur asus bilmiyorum anakart vs şeylerde iyi olduğunda herkes gibi bende hemfikirim ama laptopları hakkında bi bilgim yok kullanan ark.lar varsa bilgi alabilir miyim sonradan pişman olmak istemiyorum alacaım laptop şu http://www.vatanbilgisayar.com/N ... _ID=52972#allImages özellik ve donanım olarak bana iyi geldi ama kendisi nasıldır kullanan ark.lardan yardım rica ediyorum şimdiden teşekkürler...
Ben de Asus Kullanıyorum. şarjı az gidiyor ekran parlaklığının fazla olmasından dolayı. ayrıca bütün laptoplar ilk 3 sene pek sıkıntı çıkarmaz. Toshibayı tercih etmeni öneririrm ama

Son Düzenleme: metin5252 ~ 13 Ekim 2011 09:24
1x2C
13-10-2011, 11:51   |  #10  
1x2C avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
114 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011
Alıntı: metin5252  
Ben de Asus Kullanıyorum. şarjı az gidiyor ekran parlaklığının fazla olmasından dolayı. ayrıca bütün laptoplar ilk 3 sene pek sıkıntı çıkarmaz. Toshibayı tercih etmeni öneririrm
ekran parlaklığını kısarsan sorunda azalır tahminimce laptop için güç ayarlarını yaparsan pil ömrünü uzatabiliriz bn bi yinede toshibaya bakayım nasıl die

Son Düzenleme: 1x2C ~ 13 Ekim 2011 11:54
1x2C
13-10-2011, 11:52   |  #11  
1x2C avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
114 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011
Alıntı: orkan.akgun  
aynı notebook un k53s modeline bakmanı öneririm (tasarım olarak daha gzl ) performansından memnun kalırsın ve kalitesinden fakat lcd sinde biraz kaliteden ödün vermişler pixelleri belli oluyor almadan önce iyice bir denemeni test etmeni öneririm.ve hoparlörleri boguk ses çıkartıyor son ses açtgın zaman ayar bile yapsan kulaklarını birz rahatsız ediyor.müzik dnlerken kulaklıkla dinlemek zorundayım :D önerim bilgisayarı al alırkende 2+1 speaker al :
sorunlu bi laptopmuş yok ben almıyayım alana da mani olmıyayım ;D