Arkadaşlar bundan 4 ay kadar önce 82" bir beko marka lcd aldım üzerinde yazan ekran çözünürlüğü 1366 x 768 fakat bilgisardan aynı çözünürlükte görüntü almaya çalıştığımda ekran da titreme meydana gelmekte tv iki sefer servise gitmesine karşın sorunu çözemediler ve bana vermiş oldukları cevap tv nin bilgisayar bağlantısında tv sadece yansıtma amaçlı kullanılabiliniyormuş televizyon normal olarak 1366x768 i gösteriyormuş ya buna çocuklar bile güler o yüzden beko marka bir televizyon alırken iki sefer düşünün çünkü herkesi kandırıyorlar 1366x768 diye satıyorlar fakat ekran çözünürlüğü daha düşük lütfen dikkat
Beko Tv Alacaklar dikk.
hahahah :D dediğin gibi çocuklar bile güler buna demek sadece yansıtma amaçlı kullanılıyormuş türk insanının muhteşem zekası :D daha sende deseydin bakalım orada birtane HD uydu alıcıyı bağlayıp 1366.768 çözünürlükte bir deneyelim deseydin bakalım ozaman ne derdi
tazeleme hızını 60hz yaptığında ne oldu? bende 55 ekran crt Arçelik tv en fazla 1024X768 çözünürlük veriyor 60hz çalışıyor? standart LCD frekansı dışında çalışmıyor olması kötü demek değildir... HD yayınlarda sorun olmaz... gibi gözüküyor...
Hd ready sony tv var bizde 1080i destegi var.Hd ready alirken sony beko samsung farketmez 1080i ve 1080p destegi olucak yoksa vcd görünütüsünde izlersin.Ayrıca sadece beko değil tüm firmaların begenmediğiniz konularda açın tüketici servislerine iletin belkide yazılımsal hata vardır ilerki nesil tvde düzeltilerek gelir.Beko Arçelik Türk malıdır ama bunun gelişmesi sizin elinizde tepki verin etki alın.
1080i nedemektir arkadaşlar 1920.1080 çözünürlükte açarmı gene birde HD readye var 720p yani bazıları 1366.768p oluyo bazı hd ready ler 1280.720p oluyor 1080p bilirim zaten şu uydudaki HD yayınlar 720p olarakmı 1080p olarakmı geliyor bide blu e ray film ler kadar başarılımı bence yazılımsal bir çözünürlük yükseltme mevcut türk kanallarında :D
Arkadaşlar yorumlarınız için gerçekten çok teşekkürler sizlere yeni bir bomba vereyim Detroid_35 arkadaşımızın yazısına cevap vereyim istedim bu yazılarımın arkasından bölge müşteri temsilcisi beni aradı ürünün bir üst modelini bana 100 tl farkla verebileceklerini söyledi bende kendilerine onun bir üst modelini ücreti neyse alabileceğimi söyledim tamam aradaki farkı çıkartalım dönelim dediler evet aradaki fark olarak 500 tl fark çıkardılar benim 1150 tl almış olduğum ürünün bu günkü fiatını 930 olarak kabul ediyorlar kendilerininkini ise 1380 tl hemen bir beko bayii ne gittim ve ürünün fiyatını sorduğumda 1100 tl fiatı olduğunu gördüm tabiki küplere binip servise gittim başka firmaların aynı olayda bir üst modelini hiç ücret müşteri memnuniyeti adı altında verdiklerini ilettim ve ben paramı geri istiyorum dedim bölge müşteri temsilcisinede bunları iletmelerini şayet iletemezlerse beni aradığı taktirde kendim iletirim dedim ve beko nun kendi bize ulaşın sitesinde televizyonu fabrikanın önünde kırabileceğimi söyledim bakalım ne olacak ayrıntıları daha sonra sizlerle paylaşacam
Demek bu derece garanti sorunları beko'dada var.. Samsung'dada böyle birşey gelmişti başıma geçmiş olsun arkadasım, ayrıntıları merakla bekliyorum :D
hemen hemen her markada bu tarz sorunlar var .hersey onlar için malı satana kadar. şikayet var.coma yazdığınız zaman sonuclar değişebiliyor. bilginiz olsun
aslında hata bizlerde peşini bırakmamak lazım .muhtarlığa gidip ihtarname göndermeniz sorunun giderilmesi için yeterli oluyor. o zaman öyle bir peşinize düşüyolarki sorununuzu gidermek için
bunu bilmiyodum söylemeniz iyi oldu ama şöyle birşeyde var bi markanın ürününde sorun yaşadıktan sonra onların sizin sorunlarınıza yardımcı olmadığını görünce bir daha o markadan kesinlikle birşey almak istmezsiniz böylece onların müşteri kaybetmeleri onların zararına !..
tabikide kim sorun yasadığı markayı tekrar alırki. ne kadar şikayet ettikten sonra peşinden koşsa ne olur koşmasa ne olur. sorunu giderdikten sonra asla tekrar aynı markayı almam. memnun olan müşteri bunu 1 kişiye anlatırmış,memnun olmayan 10 kişiye. onların zararı
çok ayıp etmişler gerçekten, en doğrusunu yapmışsınız ama az yapmışsınız; tüketici koruma derneğine şikayet edin, kendilerini haklı çıkarmak karşılarındakini salak yerine koymak neymiş anlasınlar bu şekiilde ödemenizi geri alma şansınız olur diğer türlü sizi oyalamaya çalışıp dururlar.
zaten bir ürünü almadan önce kullanıcı yorumlarını okuyup almak gerekiyor. en iyi tercih bu sekilde benim için artık
kesinlikle ! her firma ürününü iyi güzel tanıtır önemli olan müşterinin kullandıktan sonraki tanıtımı !..