Bilgisayarimda WLAN alicisi varmi ?

murat68_1907
26-01-2010, 19:59   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Masaüstü Bilgisayarimda WLAN alicisinin olup olmadigini nerden anlarim ?
Tesekkürler.

ufuk_35
26-01-2010, 20:06   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
800 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Var olup olmadığını bilmediğinize göre ağ bağdaştırıcılarınızda görünmüyor demektir. Aygıt yöneticinizde sorunlu aygıt var mı bi bakın.

murat68_1907
26-01-2010, 20:14   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

ufuk kardes, baktim hepsi calisiyor görünüyor.

ufuk_35
26-01-2010, 20:44   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
800 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009

Peki anakartınızın kitapçığına baktınız mı, mutlaka yazıyordur.

murat68_1907
26-01-2010, 20:52   |  #5  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

(10/100 LAN) yaziyo baska bisey yazmiyo. bu mu acaba ? 
 

ufuk_35
26-01-2010, 20:56   |  #6  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
800 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2009
Alıntı: murat68_1907  
(10/100 LAN) yaziyo baska bisey yazmiyo. bu mu acaba ? 
 
Biri LAN biri WLAN. Arada gördüğünüz gibi "W" farkı var. Anlamı da Wireless yani Kablosuz...

murat68_1907
26-01-2010, 21:05   |  #7  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

tamam tesekkürler

zxsel
26-01-2010, 21:08   |  #8  
zxsel avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
903 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008
Alıntı: murat68_1907  
Masaüstü Bilgisayarimda WLAN alicisinin olup olmadigini nerden anlarim ?
Tesekkürler.
bırsey ogrenmek ıstıyorum oncelıkle masaustu pclerın de wlan  ben hıc duymadım yenımı cıktı acab bu

loptop desen eywallah dıcemde   ayrıca wlan programları var googlede ara bul kur bak ancak masaustu pc lerde wlan sorusunda ılk defa duyuyorum ...

nonpasaran
26-01-2010, 21:23   |  #9  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: zxsel  
bırsey ogrenmek ıstıyorum oncelıkle masaustu pclerın de wlan  ben hıc duymadım yenımı cıktı acab bu

loptop desen eywallah dıcemde   ayrıca wlan programları var googlede ara bul kur bak ancak masaustu pc lerde wlan sorusunda ılk defa duyuyorum ...

neden olmasın takarsın kablosuz ağ kartını olur sana kablosuz özelliği olan desktop ayrıca bunların usbye takılanlarıda var kolayca masaüstüne kablosuz özelliğini kazandırabilirsiniz.Misal;
 
 
http://www.vatanbilgisayar.com/zyxel-zyair-g202-zyxel-g202-kablosuz-usb-adaptor/productdetails.aspx?I_ID=25850

Son Düzenleme: nonpasaran ~ 26 Ocak 2010 21:25
zxsel
26-01-2010, 21:31   |  #10  
zxsel avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
903 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2008

yok ona bırsey demedım arkadas masaustun pc sınde dıyorya o garıp geldı bana  zaten wlan alıcısı olan pc de anten olmazmı kucuk te olsa arkada kasanın  hem ınsan kendı pc d e bılmezmı ne oldugunu ancak

yorumum sadece kımseye karsı herhangı bırsey demısyorum sakın yanlıs anlamamanız dılegıyle dostlar

sizde haklısınız:=)

murat68_1907
26-01-2010, 21:57   |  #11  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

zxsel arkadasim, "hem insan kendi pcsinde ne oldugunu billmezmi yazmisin"  bilmiyodum valla wlan olup olmadigini. onun icin soru sordumya zaten. :)
Ayrica,  "wlan alicisi olan pcde anten olmazmi kücükte olsa yazmisin"  benim N97 de WLAN alicisi var. Üstelik anten falanda yok. :)
Yinede Tesekkürler.

nonpasaran
26-01-2010, 22:00   |  #12  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: zxsel  
yok ona bırsey demedım arkadas masaustun pc sınde dıyorya o garıp geldı bana  zaten wlan alıcısı olan pc de anten olmazmı kucuk te olsa arkada kasanın  hem ınsan kendı pc d e bılmezmı ne oldugunu ancak

yorumum sadece kımseye karsı herhangı bırsey demısyorum sakın yanlıs anlamamanız dılegıyle dostlar

sizde haklısınız:=)

yok güzelim sana karşılık yazmadım Gülümseme

murat68_1907
26-01-2010, 22:06   |  #13  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

bende size yazmamistim nonpasaran kardes. yazim zxsel arkadasydi. :)

nonpasaran
26-01-2010, 22:16   |  #14  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: murat68_1907  
bende size yazmamistim nonpasaran kardes. yazim zxsel arkadasydi. :)
sizin sorununuza gelince bilgisayarıma sağ tıklayıp yönet diyin çıkan konsolda aygıt yöneticisini açın her ihtimale karşı sağ tıklayıp donanım değişikliklerini tara deyin ondan sonra resimdeki gibi
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ağ bağdaştırıcılarını aç kablosuz kartın varsa resimdeki gibi orada görünür

murat68_1907
26-01-2010, 22:41   |  #15  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

cok tesekkür ederim ilgilendigin icin nonpasaran kardes. baktim bende yok heralde, artik bi usb wireless alirim ins.
 
 http://img686.imageshack.us/img686/1649/unbenanntgb.png

nonpasaran
26-01-2010, 23:36   |  #16  
nonpasaran avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 7
1,216 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009
Alıntı: murat68_1907  
cok tesekkür ederim ilgilendigin icin nonpasaran kardes. baktim bende yok heralde, artik bi usb wireless alirim ins.
 
 http://img686.imageshack.us/img686/1649/unbenanntgb.png

maalesef öyle ama kolaylıkla edinebilirsin
masaüstü senelerdir kullanmadığım için çok net bilmiyorum ama illa usb den bunu yapmak zorunda değilsin
kasanın içine takılan tipleride vardır donanım bölümünde konu açarak bu konuda bilgi alabilirsin bu arada resim eklemek için üstte yeşil resim ekle butonu var ona bas yukarıya yazdığın linki açılan pencereye yazıp tamam de hepsi bu

onureren123
26-01-2010, 23:49   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
10 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

wlan alıcıları masaüstü için mevcut..usb gibi küçük bir aparat,onu alarak bu işi halledebilirsin..o da 50-60 ytl fiyat aralığında..teknoloji marketlerinde bulabilirsin..