Vatan Bilgisayar Rezilliği
Öncelikle herkese merhabalar,Vatan Bilgisayar'dan internet üzerinden yapmış olduğum 10.12.2010 tarihli bir PSU siparişim bugün(22.12.10) tam 12 gününü doldurdu.Daha önce sipariş vereli 4 gün olmuşken Vatan Bilgisayar ile irtibata geçip siparişim hakkında bilgi almak istemiş.Kendilerine siparişimi sorduğumda şuanda kargoya verildiği ancak kargo takibinde sıkıntı olduğu için şuanda ne durumda oldugunu göremiyoruz demişler ve kargomun o hafta içinde en geç cuma günü elimde olacağını söylemişlerdir.Ancak sonuç olarak kargo elime geçmemiştir.Bunun üzerine internet sitelerindeki iletişim kısmından mesaj yazmış ve bu konu hakkında şikayetim olmuş ayrıca tekrar siparişim hakkında bilgi almak istedim.Ancak onada 4 gündür cevap veren olmadı.Bugün vatan bilgisayarı tekrar aradığımda sipariş hakkında bilgi istedim ve bana siparişini iade etmeyi istemişiniz gibi bir ifade kullanıldı.Oysaki benim böyle bir isteğim olmamıştı.Sanki onca geçen sürenin benim yüzümden olduğunu ifade eder gibi bir hal takıldılar.Siparişimin bugün kargoya verilecegi ve en geç cuma günü elimde olucağını söylediler.Vatan bilgisayar dedim başka bir yerde fiyat araştırmadan ürünümü direk aldım ama görünkü bir Vatan bilgisayar rezilliğini de ben yaşadım.İnsanların arasında sürekli kulaktan kulağa dolaşan Vatan bilgisayarın Müşteri ilişkilerini kötülüğünü bende denemiş olup siz tüketicilerin alışveriş yaptığı yerleri daha dikkatli seçmesini tavsiye ediyorum.Herkese iyi günler.