Merhaba ben bir derdimi sizle paylaşmak istiyorum.
Ben geçen ay Gigabyte marka bir netbook aldım. Özellikleri malum standart işte. Evde ikinci bir bilgisayarımız olsun istedik. Carrefour'daki en ucuz markaydı. Ama tanıyorum anakartımın markası sonuçta. Her neyse işte kablosuz bir de modem aldım. Evde güzelce kurdum. Ama nete bağlanmadı. Modemdendir diye modemi geri vermeye çalıştım. Almadılar. Direttim falan telefon ettim gittim geldim 2 gün sonra aldılar. Sonra farklı yerlerde denedim. Nete bazen giriyor çoğu zaman girmiyordu. Carrefour'a geri götürdüm dedim 1 hafta olmadan alsınlar bari. Ya da belki de çalışıyordur ben bilmiyorum. 3 kişi başında denediler yazılımı yüklediler ettiler sonra da başaramadılar tabi. İade veya değişim kabul etmediler. Çok sinirlendim nete girmeyen netbook'u napayım diye. Bütün maaşım buna gitti. Bana dedilerki yazılımdan kaynaklanan bir sorun olduğu için garanti kapsamı dışındadır. Sen buna virüs bulaştırmadığın ne malum gibi laflar ettiler. Sonradan öğrendim ki bu dispiritör firma ile carrefour'un alacak verecek meselesi varmış. O yüzünden bu iade konusunda böyle yapıyorlarmış. Kendi imkanlarımla sorunu hallettim. Yazılımsal bir sorunmuş. Ama 2 hafta boyunca gel git yol parası telefon kontör parası strest falan derken baya yıprandım. 2 hafta dolmadan tüketici haklarına gittim. Başvurumu yaptım. Sizce kazanır mıyım?! Çünkü yazılımsal da olsa bozuk bir ürünü bana satamazlar diye düşünüyorum.
Bozuk Netbook
OP Üye
Teşekkür Sayısı: 0
53 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010