Bu Laptop'u Aldım Sizce Nasıl?

derindarbe200
29-12-2012, 22:21   |  #1  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
150 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

Hp marka laptop aldım özellikleri:

İntel i7 2.2 ghz turbo boost ile 3.2 ghz

8gb ddr3 ram

Ati 7670m 2gb paylaşımsız 128 bit ekran kartı

750gb harddisk

windows 8 işletim sistemli

Oyun vs oynarken sıkıntı olurmu ısınma vs yanma gibi?

Qromodynmc
29-12-2012, 23:49   |  #2  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Fiyatı?

derindarbe200
29-12-2012, 23:51   |  #3  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
150 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

2300tl

derindarbe200
30-12-2012, 15:50   |  #4  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
150 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

Yorum yapacak olan yokmu?

Qromodynmc
30-12-2012, 16:17   |  #5  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

2300 tl için pahalı.1900 civarı bi fiyata değerdi.

derindarbe200
30-12-2012, 16:21   |  #6  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
150 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010
Alıntı: derindarbe200  
Yorum yapacak olan yokmu?
 

Taksitle aldıgım icin 300tl vade farkı koyuldu yoksa dediginiz fiyattaydı peki oyunda falan nasıl bi laptop?

Qromodynmc
30-12-2012, 16:27   |  #7  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

7670 orta seviye bi kart,yeni nesil oyunların hepsini açar,yüksek ayarda açmayabilir orası normal,işlemciden yana bi sıkıntı yok zaten. Isınma konusunu bilemeyeceğim,Hpler benim gördüğüm kadarıyla oyunlarda ısınıp performansı düşüyor ama,değişmiş olabilir,Tavsiyem Fraps ve Throttlestop programını yüklemeniz,Fraps ile oyunun performansını ölçer,Throttle stop ile ısıyı kontrol edersiniz.

derindarbe200
30-12-2012, 16:33   |  #8  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
150 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010
Alıntı: punisher123  
7670 orta seviye bi kart,yeni nesil oyunların hepsini açar,yüksek ayarda açmayabilir orası normal,işlemciden yana bi sıkıntı yok zaten. Isınma konusunu bilemeyeceğim,Hpler benim gördüğüm kadarıyla oyunlarda ısınıp performansı düşüyor ama,değişmiş olabilir,Tavsiyem Fraps ve Throttlestop programını yüklemeniz,Fraps ile oyunun performansını ölçer,Throttle stop ile ısıyı kontrol edersiniz.
Öneriniz için teşekkür ederim seçerek aldım zaten laptop u kaldıki arkadaşımda i3 lü laptop var eski yeni tüm oyunları yüksek ayara alıyo çatır çatır oynuyo.

hasan_gul01
30-12-2012, 19:30   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 2
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

selam derindarbe200 krdeşim bence güzel bilgisayar almışsın hangi modeli hp 'nin 

hangi modelini aldın bende aldım da hp pavilion dv6 çok rahat allaha şükür iyi şimdi

barisgo
30-12-2012, 20:35   |  #10  
Üye
Teşekkür Sayısı: 7
99 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2012

laptopun linkini atabilir Misin Bende Bakıyorum Da?

derindarbe200
31-12-2012, 20:56   |  #11  
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
150 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2010

Hp pavilion g6-2206st model laptop arkadaşlar ilginiz için teşekkürler şuan windows 8 i çözmeye çalışıyorum...:)