Leyla Satılmış
Tarih 18.09.2007, 15:58
DİKKAT, DİKKAT, DİKKAT
CASPER REZALETİ
İyi Günler,
Sizlere Türkiye'nin Prestiji olarak reklam yaparak milyarlar harcayan ancak kendi bünyesi içerisinde bir monitörü tamir edip göndermekten aciz olan; CASPER hakkında başımdan geçen rezilliği anlatmak istiyorum umarım ilgilenirsiniz...
Garanti kapsamındayken 17/08/2007 tarihinde monitörümü arızasından dolayı teknik servis çağırıp 40 Ytl. yol ücreti verip monitörümü gönderdim.
Aradan günler geçti ve monitörüm gelmeyince aradım bu son arayışım da olmadı! Defalarca aradım, evde grafikerlik yaptığımı işime sekte verdiklerini belirttim.
18. gün sonra monitörümü geri getirdiler! (15 gün içerisinde tamir edilemeyen ürünler için garantide benzer özelliklere sahip başka bir ürün getireceklerin yazıyor, tabi onu da getirmediler)
Asıl sorun o zaman başladı! Bilgisayar açıldı ve servisteki arkadaşlar gittiler onlar arabalarına bindi ve monitörüm yine kapkara oldu, ama onlara yetişemedim.
Ertesi gün aradım durumu anlattım CASPER ana merkeze göndermemi istediler, Gönderdim.
Bugün 18 Eylül ve monitörüm hala yok!
Aradığımda sadece seri numarasını isteyip tamirde olduğunu, tamirden çıkınca beni arayacaklarını ve üstüne üstlük büyük ihtimalle para talebinde bulunacaklarını söylüyorlar!
Garanti belgesine bakınca süre dolmuş gözüküyor ama serviste olduğu süre garantiye eklendiğinden monitörüm hala garanti kapsamında oysa ki!
Sonuç:
monitörüm hala yok, işimden olmak üzereyim! Ve en önemlisi de Türkiye'nin prestiji buysa vay halimize!
Monitörümün Seri Numarası: FGX6570069825
mailim: shiftleyla@hotmail.com
Not: tüm bilgisayar firmalarına ve gazetelere bu maili geçiyorum!
İnsanı yardıma ihtiyacı olan acizane bir aile ferdi…
Saygılarımla yardımınıza sığınırım.
Leyla Satılmış