Çaykur, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde yerini aldı.
Türkiye’deki 500 dev işletme arasında 35. sırada yer alan Çaykur, marka değerini arttırmak ve ürünlerini internet üzerinden tüm dünyaya tanıtmak için Facebook ve Twitter’da sayfa oluşturdu. Konuyla ilgili olarak Çaykur çalışanlarına yönelik bilgilendirme toplantısı düzenlendi. Burada konuşan Çaykur Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, dünyadaki değişim ve gelişmelere ayak uydurulması gerektiğini belirterek Çaykur’un Türkiye’deki 500 dev kuruluş arasında 35. sırada olduğunu hatırlattı. Türk çayının dünyada üretilen en organik ve en sağlıklı çay olduğunu da belirten Sütlüoğlu, “Bu kadar büyük bir sektör olmamıza rağmen hala uluslararası arenada yer alamıyoruz. Çaykur olarak ülke içinde sektörün büyüğüyüz. Ama daha da büyümeliyiz. Ürettiğimiz çayın tamamını pazarlamalıyız. Pazar payımızı büyütmeliyiz. Bu da daha iyi ürün üretimi ve satmakla mümkün olabilir. Pazarlamaya yönelik çalışmalarımız var. Göreve geldikten sonra reklama daha çok önem vermeye başladım. Ancak önemli bir eksiğimiz vardı. Sosyal medyada yoktuk. Oysa sosyal medya çok etkili. Ülkemiz nüfusunun neredeyse yüzde 40'ı Facebook, yaklaşık yüzde 20'si de Twitter kullanıcısı. Özellikle gençler bu alanda oldukça fazla vakit harcıyor. Sosyal medyayı ticari kuruluşlar satışlarını artırabilmek için, siyasiler propaganda amacıyla kullanıyor. Facebook kullanıcısı bir gencin ortalama 500 civarında arkadaşı var. Sosyal medyayı kullanarak kısa sürede kadınlarımıza, gençlerimize, geniş kitlelere ulaşabiliriz. Bu kadar hızla bu kadar çok insana başka hiçbir şekilde ulaşmamız mümkün değil'' dedi.
http://www.facebook.com/TurkiyeninCayi
http://twitter.com/TurkiyeninCayi