chip dergisi savundukları "objektif araştırmacılık" duygusunu biraz kaybetti veya kaybetmeye başladı gibi. ve bazı markalara destek çıkılıyor havası veriliyor sanki
ayrıca chip yönetimi, dergiye bir "satış yardımcısı" özelliği kazandırmak isterken, chip bu kadar yıl koruduğu ilkeleri unuttu gibi geliyor bana
bu dergi "computer shopper" gibi bir dergi olup çıktı adeta.dobra dobra yorumlardan artık göremiyoruz.
ayrıca derginin baş sayfalarında yayınlanan tam sayfa bir ürün tanıtım reklamı yer veriliyor. sanki incelenmiş bir ürün havasında. "çok iyi bir pazarlama taktiği yapılıyor kanımca"
dergide daha çok donanım tanıtımına yer verilmeye başlandı ve bu tanıtımları yaparkende yorumlar biraz yüzeysel kalıyor ve test ederkende detaylı incelemeden uzak genel bir biçimde test ediliyor gibi...
diğer konu ise; bu ay yapılan notebook testinde onlarca tecrubeli ve kaliteye odaklanmış marka varken, notebook üretimi yapmayan barbore pc satan markalar testte yer alıyor.
görüşlerim bunlardan ibaret.. yinede bu kadar yıllık bir dergi ve bende yıllardır severek takip eden bir okuyucuyum.
kendi dergimi karalamak ve kötülemek hiç niyetim değil.
umarım yetkililer bu görüşlerime olumlu bakarlar.
not: ben 1999 yılından beri bu dergiyi takip eden biriyim ayrıca forumuda dışardan takip ediyorum.
saygılarımla
bir konu da bu birikmiş olan dergi cdlerinin gelişi güzel çöpe atmak istemiyorum. bunları geri dönüşümlü çöpler gibi bir yere verilebilirmi eğer böyle birşey varsa toplumda yaygınlaşabilir mi?
sokaklardaki bu kutular gibi şimdilerde ise bu kutuları bile göremez oldum..