[ÇÖZÜLDÜ] İnternet Sorunu

Berkay Özel
27-01-2020, 22:29   |  #1  
Berkay Özel avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 2
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2017

Kullandığım bilgisayarda kablosuz internet kullandığımda internet hızı oldukça düşüktü(0.36 Mbps). Kablolu internete geçtiğimde ise her 5-10 dakikada bir internet kesiliyor. Sorun gidericiyi açtığımda sorun çözülüyor ve "Varsayılan Ağ Geçiti Kullanılamıyor" sonucunu veriyor. Sorun çözülüyor ama işkence gibi tekrar ediyor.

Neden oluyor? Çözümü nedir? Yardımcı olursanız sevirinirim.

Son Düzenleme: seto__ ~ 05 Mayıs 2021 04:07 Neden:
Berkay Özel bu faydalı başlığı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
excel_mustafa
27-01-2020, 23:32   |  #2  
excel_mustafa avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 553
4,480 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

bu sorun son zamanlarda çoğu cihazda yaşanıyor. sebebi ise türkiye nin server larının saldırı altında olması. bundan dolayı cihazın ağdaki dns i server dan güvenlik amaçlı düşüyor ve bağlantı kesiliyor.

excel_mustafa bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
Berkay Özel
29-01-2020, 13:37   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 2
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2017

Hmm. Öncelikle yanıtın için teşekkürler. Peki neden sadece bu cihazda ve kablolu bağlantıda oluyor?

zazaca
01-02-2020, 20:35   |  #4  
zazaca avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 23
563 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2009

selam cüzüm buldunuzmu ?

iaydin
06-02-2020, 12:28   |  #5  
Üye
Teşekkür Sayısı: 3
79 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

Merhaba,

İşletim sisteminizi, chipset ve bütün driverlarınızı güncelleyin. Sorunun devam etmesi halinde aşağıdaki adımları uygulamanız sorunu çözmede yardımcı olacağı kanaatindeyim.

Kullandığınız modemin firmware sürümünü varma mutlaka güncelleyin.

Modeminizi fabrika ayarlarına sıfırlayıp yeniden yapılandırın.

Bilgisayarınızda livecd ile virüs taraması yaptırın. Güvenilir bir pc üzerinden elde edilen bir livecd (usb stick de olabilir) olmasına özen gösteriniz. Farkında olmadığınız ve ağ kapasitenizi sömüren virüs, trojan bulaşmış olabilir.

Kablolu bağlantı için kullandığınız ağ kablosunu başka bir kablo ile deneyiniz.

iaydin bu faydalı yanıtı için aşağıdaki 1 kişiden teşekkür aldı... [ Göster ]
Berkay Özel
02-05-2021, 21:38   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 2
7 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2017

biraz geç yazdım kusura bakmayın kabloyu değiştirdim çözüldü teşekkürler