Daha henüz DirectX 10 oyunları piyasaya hakim olmadan, hatta bir adım daha ileri gidersek DX 10 destekli ekran kartlarından tam randıman alınamazken Microsoft bu ay düzenlenecek olan Gamefest 2008 etkinliğinde DirectX 11'in neler getireceğini paylaşacak. Nvidia da ağustos ayında meseleyi enine boyuna ele alacak.
22 ve 23 Temmuz'da ABD'nin Seattle kentinde gerçekleşecek eğitime kayıt ücretli. Bundan şimdi neden bahsediyorsunuz diye soracak olursanız kayıt ücreti tam 550 Dolar. Eğer 18 Temmuz'dan sonra başvuru yaparsanız bu rakam 650 Dolara çıkıyor. Ancak oyun geliştiricileri için oldukça gerekli ve yararlı bir konferans olabilir.
Fudzilla'da DirectX 11'in getireceği birkaç yenilikten bahsedilmiş: Tessellation/Displacement (mozaikleşme/yer değiştirme), Multithreaded Rendering (Çok parçalı görüntü oluşturma) ve Compute Shaders. Shader Model 5.0 mimarisi de DirectX 11.0'ın parçası olabilir. Rasterizasyon yerine ışın izleme (ray tracing) teknolojisinin kullanılıp kullanılmayacağı da henüz tam olarak bilinmiyor.
Alıntıdır