Directx 9-10-11 Bakmak İsteyenler...

kyotoprotokolü
01-02-2010, 22:35   |  #1  
kyotoprotokolü avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Dirextx 9

Directx 10

Directx 11

Directx 9

Directx 10

Directx 11

Directx 9

Directx 10

Directx 11


HakkyX
01-02-2010, 22:41   |  #2  
Üye
Teşekkür Sayısı: 0
82 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

woow etkileyici :)

infazci6100
01-02-2010, 22:57   |  #3  
infazci6100 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,108 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

öncedende konmustu guzel olmuş

MegaWampire
01-02-2010, 23:04   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
106 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ara 2009

Directx 11 linki yok mu?

beckahma
01-02-2010, 23:08   |  #5  
beckahma avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,052 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

1.si çok büyük değişim yaşamış ya :D

kyotoprotokolü
01-02-2010, 23:12   |  #6  
kyotoprotokolü avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Fark ettiyseniz.Ejderha resminde bir karışıklık olmuş. Directx 10 ile 11 in yer değiştirmesi lazım. Özürdilerim

PcMaKeR
01-02-2010, 23:14   |  #7  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

en belirgin fark çatı kaplama ile en üstteki otlarda.
otlara dikkat edin.
 
Eğer yüksek akışlı oyunlar oynuyorsanız dx 9 - 10  - 11 pek fark ettirmiyor.
crysis, ut III, oblivan türü oyunlarda fark had safhada
yüksek akışlı oyun: dirt 2 dx 9 ile 11 arasında öyle ahım şahım fark gözükmüyor o oyunda çünkü hareket eden içerik çok fazla.

beckahma
01-02-2010, 23:27   |  #8  
beckahma avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,052 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Benim ilk bakışta dikkatimi çekenler 1.de taşlar,2.de soldaki merdiven,3de çatı olmuştu ama otlarda da dediğiniz gibi belirgin bir değişiklik söz konusu.

kyotoprotokolü
01-02-2010, 23:28   |  #9  
kyotoprotokolü avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: PcMaKeR  
en belirgin fark çatı kaplama ile en üstteki otlarda.
otlara dikkat edin.
 
Eğer yüksek akışlı oyunlar oynuyorsanız dx 9 - 10  - 11 pek fark ettirmiyor.
crysis, ut III, oblivan türü oyunlarda fark had safhada
yüksek akışlı oyun: dirt 2 dx 9 ile 11 arasında öyle ahım şahım fark gözükmüyor o oyunda çünkü hareket eden içerik çok fazla.
Evet dediğiniz gibi dirt 2 de pek fark göremiyorsunuz

Üst Resim Directx 9 Alt resim Directx 11

PcMaKeR
01-02-2010, 23:30   |  #10  
PcMaKeR avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
8,935 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

ama araba nasıl parlıyor ışık efectleri ile.
seyirciler de odun gibi gözükmüyor en azından :D
su efektleri ve toz da güzel olmuş yanlız çok kötü kasar bunlar maksimum grafikte.

kyotoprotokolü
01-02-2010, 23:30   |  #11  
kyotoprotokolü avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Otlarda Directx 9 ile 10- 11 arasında Çok fark var.
Directx 10 ile 11 arasında pek fark görünmüyor

kyotoprotokolü
01-02-2010, 23:33   |  #12  
kyotoprotokolü avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009
Alıntı: PcMaKeR  
ama araba nasıl parlıyor ışık efectleri ile.
seyirciler de odun gibi gözükmüyor en azından :D
su efektleri ve toz da güzel olmuş yanlız çok kötü kasar bunlar maksimum grafikte.
Tabiiki. Fakat dediğiniz gibi durgun sahnelerde daha bir belirginlik var.

kyotoprotokolü
01-02-2010, 23:35   |  #13  
kyotoprotokolü avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Bu Directx 11 çıktı. Fifa daki seyirciler de artık üç boyutlu olsun. Ne o öyle kağıt gibi. Dimi

beckahma
01-02-2010, 23:48   |  #14  
beckahma avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,052 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Fifa düzeltse bile Pes genelde daha iyi yapıyo bence. Dirt 2 de dediğiniz gibi çok büyük fark yok ama tabiki değişmeler var.
Bu arada bu resimleri nerden buluyosun? Kendin mi çekiyosun bilgisayarında? 
Eğer bi yerden buluyosan GTA IV'ü de bulabilir misin? Yada kendin çekiyosan zahmet olmazsa çekebilir misin 1 kaç resim farkı göstermek için?

kyotoprotokolü
01-02-2010, 23:53   |  #15  
kyotoprotokolü avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

GTA IV te directx 11 desteği olmadığı için farkıda göremiyoruz

infazci6100
02-02-2010, 00:06   |  #16  
infazci6100 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,108 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

ya bı otlarda fark grdum:))yansımalar falan baya i asfal falan cewredekı detaylar baya artmıs

beckahma
02-02-2010, 01:15   |  #17  
beckahma avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,052 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

Vay be adamla o kadar zamanda oyun çıkarıyolar,feci sistem gereksinimleri koyuyolar bide Dx11 desteği koymuyolar, artık Gta V'de anca görürüz farkı 13 12 11 farkı olur o zamana belki? :D

Karub
02-02-2010, 14:36   |  #18  
Karub avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2,652 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

Özellikle ilk resimdeki taşlar ve otlar beni çok etkiledi. Diğer resimlerde fazla değişiklik yok gibi geldi.
Gta IV' ü Dx11 destekli yapsalardı bile ekran kartınız Dx10 olduğu sürece Dx10 muş gibi oynanır. Ama bu saatten sonra DX11 destekli ekran kartları şart gibi gözüküyor :)
Tam Dx11li ekran kartı alırız Dx12 çıkar :)

kyotoprotokolü
02-02-2010, 15:04   |  #19  
kyotoprotokolü avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,327 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Mesela ben tam sistemi yeniledim 4770 aldım. Hop directx 11 çıktı keşke birazdaha bekleseydim. Ozaman 5770 alırdım directx 11 keyfi yaşardık enazından

by murat 58
02-02-2010, 17:22   |  #20  
by murat 58 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,067 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

1.resimdeki taşlarda çok belli oluyor.

AsusGta
11-02-2010, 00:33   |  #21  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
178 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2010

teşekkür

Qromodynmc
11-02-2010, 15:31   |  #22  
Qromodynmc avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 127
4,184 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

resimler iyi güzelde unutulan veya atlanan ufak bir sorun var, dx11li kartların testleri mevcut,bu kartlar şuanki dx9 dx10 destekli oyunlarda maximum detayda(2560*1600,16x aa af açık) çok rahat çalışamazken bunlardan 5-6 kat daha detaylı oyunlarda tahminimce can çekişecek,veya oyunlar o fotolardaki kadar kaliteli yapılamayacak,son fotodada belli zaten modellerdeki poligon sayısı uçuk miktarda bunu karşılamak hiçte kolay olmayacak..