vildanb sormuş:
Merhaba,
Windows7'de, birden fazla office dökümanı açtığımızda (Excel) biliyorsunuz ki tek bir excel ikonu altında alt barda topluyor ve excel ikonunun üzerine geldiğimizde de excellerden birini seçmemiz için ekrana hepsini sıralıyordu. Bir kullanıcımızın makinası, Win7 kullanılmasına rağmen bunu yapamıyor. Açılan her excel dosyayı yan yana sıralıyor.
Çözüm için bildiğiniz bir yöntem varmıdır ?
Teşekkürler
Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: Windows 7
Sistem Özellikleri:
Makina : Hp 4520S
İşletim sistemi : Win7 Prof.
Office 2003 Standart.
İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; .NET4.0C; .NET4.0E; Tablet PC 2.0)