MS yi neden eleştiriyorsunuz ms dx i üretir. nimetlerinden oyun programlayanlar faydalanır. ms nin burda ne kabahati nede suçu var.
örnekler: Crysis, Unreal Tournament III en sağlam bunlar var.
şimdi dx11 li Dirt II geliyor.
DIRT II
Colin McRae: DiRT 2 - Trailer Direct X 11 - PC Become a fan on Facebook :
and :
Follow us on Twitter :
Follow us on Twitch : http://www.youtube.com/watch?v=fEC0WAF2NIg&feature=fvsr(Ben bu oyunu alırım yaza.. dx 11 li notebook çıkarsa alacam...)
Directx 9 ile 11 karşılaştırılmış sebebi: dirt I dx 9 da yapıldı.
Unigine "Heaven" DX11 benchmark Full captured video from Unigine "Heaven" benchmark in demo mode. The official announce:Key features:
* Native support of OpenGL, DirectX 9, DirectX 10 and DirectX 11
* Comprehensive use of tessellation technology
* Advanced SSAO (screen-space ambient occlusion)
* Volumetric cumulonimbus clouds generated by a physically accurate algorithm
* Dynamic simulation of changing environment with high physical fidelity
* Interactive experience with fly/walk-through modes
* ATI Eyefinity support
Music by Paralyzah:
http://www.youtube.com/watch?v=9F6zSgtRnkE birinci sayfada gördüğünüz Resimlerin dx11lisi.
ikinci video
Hardware tessellation with DirectX 11 (Unigine "Heaven" benchmark) Hardware tessellation technology in action. Captured from "Heaven" DirectX 11 benchmark, which is based on Unigine 3D engine: http://www.youtube.com/watch?v=bkKtY2G3FbU&feature=relatedTessellation farkları(mozaik döşeme diye Türkçe çevirisi: Kaplamadaki doku ne kadar fazlaysa o kadar canlı ve gerçekçi görüntü elde edilir. Maya ve 3dsmax tarzı program kullananlar bilir. Nesnedeki doku kaplamasını ne kadar fazla poligona bülünürse gerçekçilik o kadar artar)