eski strateji oyunları

cbilgen13
02-06-2008, 13:08   |  #1  
cbilgen13 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,442 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

arkadaşlar..

dark colony yada red alert 2 bu iki oyundan herhangi biri elinde olan varsa lütfen haber versin..

gezmediğim oyun satıcısı - web sitesi kalmadı web'te pek çok yerde war hafta başındandır sadece red alert için 1,8 gb dosya indirdim ama hiçbiri düzgün çalışmadı..vista altında bu oyunu oynayan yada elinde cd'si olan warsa mesaj atsın lütfen...

şimdiden teşekkürler :D

goldman86
02-06-2008, 13:56   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

dark colony vardı bilmiyorum duruyomu ama red alert 2 arşivde var.

thalexus
03-06-2008, 19:34   |  #3  
thalexus avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
126 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

red alert mevcuttur

cbilgen13
04-06-2008, 00:41   |  #4  
cbilgen13 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,442 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

arkadaşalar vista altında çalışıyorsa bı oyunlardan herhangi birini dvd'ye atıp adresime karşı ödemeli kargo ile gönderebilir misiniz? oynamazsan kriz geçirip ortadan ortadan ikiye yarılacam yawww...

57mm
04-06-2008, 18:24   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

oyunlar eski oldugundan vistaya destek vermiyor olablir ama

cbilgen13
04-06-2008, 20:11   |  #6  
cbilgen13 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,442 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

ilginize tşk ederim arkadaşlar gidip red alert 3'ü almak en pratik çözüm olacak. isteyen warsa fanatikleri için paylaşa bilirim :D

goldman86
05-06-2008, 17:19   |  #7  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2007

dostum mailini aldım vista altında çalışıyosa yollayım sana oyunu.bu arada red alert 3 çıkmadı sanırım.

57mm
05-06-2008, 17:57   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
336 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

sanırm henüz beta sürümü çıkmış. bilgi için: ea.com\redalert

Son Düzenleme: 57mm ~ 05 Haziran 2008 17:57
cbilgen13
06-06-2008, 01:28   |  #9  
cbilgen13 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,442 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

son çare generals vista altında sorunsuz çalışan görsel efektleri iyi diyebileceğim ve sıkılmadan oynana bilecek tek strateji oyunu bütün ülkeri tek tek solo oynayıp bitirmek lazım.. özellikle çin'in ilk görevi çok trajik başlıyor..

Recep Baltaş
06-06-2008, 02:11   |  #10  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 8
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Red Alert 2 Vista'da çalışıyor olması lazım dostum bende var....Bakıyorum hemen.

Öncelikle sana Command & Conquer The First Decade almanı tavsiye ediyorum çünkü bu oyun içinde bütün seriyi barındırıyor ve oyunlar en son güncellemeleri içeriyorlar. Yani %100 Vista'da çalışacaklardır.

Bir diğeri ise oyunu Administrator olarak çalıştırdığnızda sorunsuz çalışıyormuş.

Ayrıca internette özellikle de Türk forum sitelerinde RIP oyunlardan ve çöpten başka bir şey yok.

cbilgen13
06-06-2008, 12:22   |  #11  
cbilgen13 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,442 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

eywallah recep adresimi sana ö.m. gönderiyorum bana en kısa zamanda kargo ile gönderirsen acayip sevinirim...

Recep Baltaş
06-06-2008, 15:12   |  #12  
Recep Baltaş avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 8
9,635 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Dostum orjinalini almalısın.

Command & Conquer The First Decade

Ödediğin paraya değecektir.

cbilgen13
06-06-2008, 18:21   |  #13  
cbilgen13 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,442 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

yok bendeki oyunların çoğuda orjinal zaten ama red alert 2 piyasada olsa alıcam zaten ama yok..