ETKİNLEŞTİRME sorunu

Kapalı Hesap (154666)
10-09-2010, 18:19   |  #1  
OP Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 16
4,901 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009


 
 
Bilgisayar Dizüstü
İşletim sistemi vista home starter
Bilgisayarımda oluşan hatalardan dolayı format atılmıştır.
Ancak aynı hataları yinelemesi yüzünden 1 hafta içerisinde birkaç kez format atılmıştır.
Son kez format atıldıktan sonra sorun düzelmiş ancak bu sefer de etkinleştirme sorunu ortaya çıkmıştır.
İşletim sistemi başka bir bilgisayara kesinlikle kurulmamıştır.
Yeniden kurulum sonrası otomatik güncellemeler yapılmış olup SP2 dahi yüklenmiştir.
Kazara yanlış bir anahtar girmiş olabilirmiyim acaba. Böyle bir durumda uyarı almam gerekmezmiydi. En nihayetinde bir yada 2 karakter yanlış olsa bile kuruluma devam etmem mümkünmüydü
Konuyla ilgili olarak arkadaşlardan bilgi rica ediyorum
 

italyanboys95
10-09-2010, 19:50   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
153 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

senin yazdığın ürün anahtarı başka bir pc tarafından kullanıldığını gösteriyor yapman gereken ya xpye çevircen aynısı bende de oldu 2-3 ay pc kapalı durdu benim zaten xpdi format attım düzeldi ya format dene yada çevrimiçi satın alman gerekiyor

Kapalı Hesap (172709)
10-09-2010, 20:44   |  #3  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 48
2,757 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010
Alıntı: mr_yamyam  
 
 
Bilgisayar Dizüstü
İşletim sistemi vista home starter
Bilgisayarımda oluşan hatalardan dolayı format atılmıştır.
Ancak aynı hataları yinelemesi yüzünden 1 hafta içerisinde birkaç kez format atılmıştır.
Son kez format atıldıktan sonra sorun düzelmiş ancak bu sefer de etkinleştirme sorunu ortaya çıkmıştır.
İşletim sistemi başka bir bilgisayara kesinlikle kurulmamıştır.
Yeniden kurulum sonrası otomatik güncellemeler yapılmış olup SP2 dahi yüklenmiştir.
Kazara yanlış bir anahtar girmiş olabilirmiyim acaba. Böyle bir durumda uyarı almam gerekmezmiydi. En nihayetinde bir yada 2 karakter yanlış olsa bile kuruluma devam etmem mümkünmüydü
Konuyla ilgili olarak arkadaşlardan bilgi rica ediyorum
 
yanlis girmiyorsundur vistada 3 veyada 4 defa formatlarken urun anahtarini giriyorsun ama 5sinci
defa formatladiktan sonra telefonla etkinlestirmen gerek XP gibi deyil her format atiginda kendi urun anahtarini girebiliyorsun sorun olmuyor  cunku bende seninkigibi oldu vede telefonla aktiflestirdim tek yapman gereken microsoftu arama gerk zaten serinumaran orjinal cekinme ara ekinlestirme yorungesini takip edersen telefon numarasi karsina cikacatir telefoda otomatik olarak sana numara verecek vede daha sonra etkinlesecetir ama telefondaki islemleri dikkatlice dinle 2 ay 3 beklemene gerek yok
serinumara seni orjinal numaran yine diyiyorum cekinme ara ok kolay gelsin.

Kapalı Hesap (172709)
10-09-2010, 20:47   |  #4  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 48
2,757 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

eklemeyi unutu bundan sonrada her format atiginda telefo etkinlestirmesi isteyecektir.

O_uzHaN
10-09-2010, 21:02   |  #5  
O_uzHaN avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,061 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2009

hazır vista problemliyken Windows 7 yi dene memnun kalacaksın :)

Kapalı Hesap (172709)
10-09-2010, 21:08   |  #6  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 48
2,757 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2010

forumda bazi uyelerin gorusune gore vista sp 2den sonra win7 gibi bir kac yazi okumustum
arti orjinal anahtari var bence orjinalde kalsa daha iyi olur.

Kapalı Hesap (154666)
11-09-2010, 02:06   |  #7  
OP Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 16
4,901 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Mikrosoft a mail attım https protokolünden.
yanıt gelmesini bekliyorum.
Yanıt gelmezse ''telefon ettiğimde yine mi sen'' diyecekler
150 dolarlık XP işletim sistemim de böyle olmuştu.
 

Kapalı Hesap (154666)
11-09-2010, 16:35   |  #8  
OP Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 16
4,901 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Evet arkadaşlar gelişmeler tahmin ettiğim gibi oldu.Mikrosofttan yanıt geldi. Mikrosoft bu iş için türkiyede görevli var diyo ama türkiyedeki görevliler ya telefonla etkinleştireceksin diyo ya da servise gideceksin diyo.
Servise gittiğimde ise yazılım sorunlarına biz bakmıyoruz diyolar ama mikrosoftun uyarısında yazılımsal sorunları satıcı firma ile görüşmeniz gerekiyo diyo.
Dolayısı ile sonuç TÜKETİCİ HAKLARI MAHKEMESİ
Tüketici hakları mahkemesi ise sadece türkiye için geçerli olduğu için türkiyedeki kurallar gereği dava açabiliyor. Ama amerikan yasaları bu konuda çok daha sert. Kısaca iki ucu da çatallı değnek.
Aşağıda mikrosofttan gelen yanıt buunmaktadır.
 
You will be best assisted by the Microsoft subsidiary that specializes in your version.
You can reach them at 90-212-370-5555 or by visiting:
http://www.microsoft.com/tr/tr/default.aspx
 
Thank you,
 
Lloyd
Microsoft Customer Service Representative
 
If you have any feedback about your Online Customer Service experience, please send it to my manager, Anjan by clicking the link below. Please be sure to include the name of my manager in the subject field.
[url=http://go.microsoft.com/?linkid=9685406]http://go.microsoft.com/?linkid=9685406[/url]
--- Original Message ---
From : XXXXXXXXX
Sent : Friday, September 10, 2010 3:33:33 PM UTC
To : [email=CNTUS.PRIV.WW.00.EN.000.000.CS.CMR.CUS.00.WB@css.one.microsoft.com]CNTUS.PRIV.WW.00.EN.000.000.CS.CMR.CUS.00.WB@css.one.microsoft.com[/email]
Subject : Etkinle?tirme sorunu
Alt satırda konuyla ilgili olarak kendi müdürüne mail de atabileceğimi belirtmiş. Bu durumda türkiyedeki çelişkileri bir şikayet şeklinde belirtmek gerekiyor bence
 
Eğer sizlerin de başınıza böyle bir şey gelirse bilinçli olmanız ve gereğini yapmanız lazımdır

Son Düzenleme: Kapalı Hesap (154666) ~ 11 Eylül 2010 16:39