Excel'de bir belgenizi istediğiniz şekilde düzenlemek için bir çalışma sayfasını aynı çalışma kitabı içinde taşıyabilir, başka bir sayfaya aktarabilir veya kopyalayabilirsiniz. Bunun için Sayfayı Taşı veya Kopyala komutunu kullanabilirsiniz. Kes/Kopyala ve Yapıştır komutlarını kullanarak da elinizdeki sayfayı yeni bir belgeye aktarmak mümkün.
Çalışma sayfasını aynı çalışma kitabında kopyalamak için ise aşağıdaki yöntemi uygulayabilirsiniz. Böylelikle elinizdeki sayfanın birebir kopyasını oluşturabileceksiniz.
Çalışma sayfası sekmesine sağ tıklayın ve Taşı veya Kopyala'yı seçin > Kopya oluştur > Sonraki sayfabölümünde kopyayı yerleştirmek istediğiniz yeri seçin > Tamam